SUZUKI KIZASHI

(2011 - )

Pozitív


Árához mérten gazdag ellátmány jellemzi a Suzuki első középkategóriás modelljét. Megjelenése és menetteljesítményei (papíron) sportosak. A márkától szokatlanul rangos megjelenésű Kizashi összeszerelése a márkától megszokottan jó, gyártási helye Japán.

Negatív


A csakis összkerékhajtással és automata váltóval kapható Kizashi egyetlen kiviteli szinttel, magas áron volt kapható itthon. Utas- és csomagtere helykínálatával a kategória átlaga alatti. Motorja hangos és érezhető teljesítményéhez képest torkos.

Méret, kényelem, kidolgozás

Korrektül, kellemes anyagokból összerakott, ám a középkategóriában nem kellően tágas az utastér, kicsit komor színvilággal, kimért stílusban. Komoly baja persze nincs, elöl-hátul el lehet férni. Átlagos mértékben találhatók pakolóhelyek az utastérben. A csomagtér a kategóriában egyáltalán nem nagy, 461 literes és csupán támladöntéssel, nagyon szűk átjáróval bővíthető.

Különleges felszereltség

Nincs opció, csupán külső szín választható a Kizashihoz, amúgy sötét, komor kárpitozással, egyetlen kivitelben érkezik.

Ajánlott motor

Sokat sejtet a 178 lóerős benzinmotor, de az automata váltón keresztül kevéssé érezhető a motorerő, a gázpedál taposásától a motor hangja és jelentős fogyasztása is visszatart.

Fenntartási költség

A szervizköltségek alacsonynak ígérkeznek, ám vaskosak az adók és a benzinszámla sem lesz alacsony.

Biztonság

Alapáras a teljes légzsáksor és az ESP, de komolyabb biztonsági elektronikák, például távolságtartós tempomat, holttérfigyelő rendszer felárért sincsenek.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre