CHEVROLET KALOS

CHEVROLET KALOS

(2004 - 2006)

Pozitív


Jó helykínálat, eltalált, olasz formaterv, mérsékelt vételár, kényelmes hangolású rugózás, nem ritka a klímás darab.

Negatív


Gyenge és nagy fogyasztású motorok, rossz minőségérzet, az autó működését nem akadályozó, de bosszantó hibák.

Méret, kényelem, kidolgozás

Kategóriájához mérten tágas utastér, olcsó műanyagokból összerakott, fantáziátlan műszerfal. A háromajtós hátsó sora nehezen hozzáférhető, de ez amúgy is ritka. Az ötajtós és a lépcsős hátú sokkal népszerűbb volt. Több néven/orral forgalmazták piactól függően, nehezen lekövethető, hogy sérült volt-e.

Különleges felszereltség

Nagyon kevés extra az alapváltozatokban, csak a legszükségesebb extrákra szorítkozik a feláras lista, az 1,4-eshez létezik automata váltó is.

Ajánlott motor

Az 1,2-es gyenge a karosszériához, lassú vele az autó és sokat fogyaszt. Az 1,4-es jobb, de 16 szeleppel sem túl dinamikus. Torpanó motorok.

Fenntartási költség

Nem terheli nagyon a tulajdonos pénztárcáját, azonban folyamatosan jelentkezhetnek apró, inkább bosszantó, mint zavaró hibák.

Biztonság

Négycsillagos EuroNCAP törésteszt 2004-ből, de hiányos aktív és passzív biztonsági felszereltség.

Típustörténet

Piaci bevezetés ötajtós karosszériával, 1,4 literes (83 LE) motorral

Új motorok: 1.2 (72 LE), 1.4 (95 LE)

Négyajtós, lépcsős hátú karosszériával is elérhető

Márkanév váltás, Chevrolet Kalos illetve Aveo néven forgalmazzák piactól függően

Modellváltás

Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre