AUDI TT
AUDI TT
(1998 - 2006)
Pozitív
Klasszikussá érő, időtálló forma, igényes, hangulatos beltér, összkerékhajtás, nagyszériás alapok, kiváló használhatóság.
Negatív
Hátul nagyon szűk, hozza a IV-es Golf padlólemez tipikus nyűgjeit, csupán sportos, de nem sportautó.
Típustörténet
Bemutatkozik a kupé, 1.8 Turbo (180 LE) és 1.8 T Quattro (225 LE)
Roadsterként is kapható, ESP széria az összes változatnál
Mindegyik autó hátsó szárnyat kap, utólag ESP-t szerelnek az összes autóba
Új motor: 1.8 T (150 LE)
Extraként hatfokozatú automatával is
Új motor: 3.2 V6 (250 LE) DSG váltóval, később kézi váltóval is
Új motorok: 1.8 T Sport (240 LE) váltja az 1.8 T (225 LE)-t, 1.8 T (190 LE) váltja az 1.8 T (180 LE)-t, 1.8 T (163 LE) váltja az 1.8 T (150 LE)-t
Márciusban leáll a kupé, áprilisban a Roadster gyártása