Meddig kell megkapni a jövő évi kgfb-értesítőt? Itt a válasz!
Már nem kap mindenki postai díjértesítőt, az mégis mindenkihez el kell jusson
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bár mind kevesebben szerződnek új biztosítóhoz, a kalkulálók zöme még mindig tud spórolni. De vajon mihez kell viszonyítani?
November 11-ig ugyanis mindegyik biztosítótársaság köteles feladja a levelet, amit azonban nem feltétlenül a postaládánkban, legalábbis nem mindenképp a klasszikusban kell keresni. Aki ugyanis élt az elmúlt években mind népszerűbb e-kommunikációs kedvezménnyel, az a szerződésben megadott e-mail címre fogja megkapni díjértesítőjét. Annak sem kell szerencsére nyomozásba fognia, hogy vajon mennyi lesz a jövő évi díja, aki nem kapja meg a díjértesítőt.
Aki biztosításának minden adatát tudja, az nyugodtan kalkulálhat a a Netrisk.hu és a Használtautó.hu közös rendszerében[/url], a szükséges adatok megadása után ugyanis nem csak az alternatív ajánlatokat, hanem jelenlegi biztosítási díját is láthatja mindenki. Bár sok esetben mutatkozik a kgfb-díjak emelkedése, a Netrisk.hu adatai szerint egészen sokan idén is tudnak spórolni a biztosítóváltással, így kalkulálni mindenképp érdemes.
Aktuális kampányadatok
A piacvezető Netrisk.hu oldalait az első öt nap során több mint 250 ezren látogatták meg, az ő kalkulációik alapján megkötött mintegy 20 ezer megrendelés adatai szerint a tavalyinál koncentráltabb a verseny. Míg 2012-ben az első három biztosító az összes kötés 50 százalékát szerezte meg, most ez az arány meghaladja a 60 százalékot is. Igaz, az élen álló szereplők is teljesen átrendeződtek:
Az újrakötések aránya az idei kampány első napjaiban 34 százalék volt, vagyis az ügyfelek egyharmada a jelenlegi biztosítójánál felmondja, majd ismét megköti kgfb-szerződését. „Az eddigi megrendelések során a váltók 52 százaléka az indexdíjhoz képest több mint 5 ezer forintot takarított meg, tehát változatlanul javasolt mindenki számára, hogy végezze el az összehasonlítást saját járművére vonatkozóan” – javasolja a Netrisk vezérigazgatója.
A piacvezető Netrisk.hu oldalait az első öt nap során több mint 250 ezren látogatták meg, az ő kalkulációik alapján megkötött mintegy 20 ezer megrendelés adatai szerint a tavalyinál koncentráltabb a verseny. Míg 2012-ben az első három biztosító az összes kötés 50 százalékát szerezte meg, most ez az arány meghaladja a 60 százalékot is. Igaz, az élen álló szereplők is teljesen átrendeződtek:
- A Netrisknél a díjait az idei kampányra mérséklő Allianz vezet, minden harmadik szerződést ennél a biztosítónál kötik.
- Második a Posta, kevéssel 20 százalék fölötti kötési aránnyal. Itt a kampány második felére változhat a helyzet, mivel ez a társaság a korán ébredőket jutalmazza: a november 18-ig kötők 20 százalékos díjkedvezményben részesülnek.
- A harmadik helyen a Groupama áll közel hét százalékkal, amivel a tavalyi szinthez hasonló a részesedése.
- Az első három társaság mögé fokozatosan zárkózik fel a K&H és az Aegon.
Az újrakötések aránya az idei kampány első napjaiban 34 százalék volt, vagyis az ügyfelek egyharmada a jelenlegi biztosítójánál felmondja, majd ismét megköti kgfb-szerződését. „Az eddigi megrendelések során a váltók 52 százaléka az indexdíjhoz képest több mint 5 ezer forintot takarított meg, tehát változatlanul javasolt mindenki számára, hogy végezze el az összehasonlítást saját járművére vonatkozóan” – javasolja a Netrisk vezérigazgatója.