Autózás gázzal: olcsóbb és csak kicsit macerásabb
Gázzal olcsóbb autózni. Miként lehet átállni?
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
A növekvő üzemanyagárak mellett egyre többen váltanak autógázra. Utánanéztünk miként lehetséges.
Jellemző gázautó átalakítási árak
Karburátoros gépkocsi (pl.: Lada, Volkswagen Golf II) | 130 000 Ft-tól |
Központi injektoros (pl.: Opel Astra F, Suzuki Swift) | 160 000 Ft-tól |
Hengerenkénti injektoros hagyományos gázrendszerrel | 180 000 Ft-tól |
Hengerenkénti injektoros szekvenciális gázrendszerrel - 4 hengeresek | 200 000 Ft-tól |
Hengerenkénti injektoros szekvenciális gázrendszerrel - 6-8 hengeresek | 290 000 Ft-tól |
A Forgalmi Engedélybe bejegyzett gázrendszer már nem sok törődést igényel, de érdemes tudni, hogy a gáztartályok élettartama 10 év és idejük gyári nyomáspróbájuktól számítva, a tartály falába ütött dátumtól számítva ketyeg. Az élettartam egyszeri alkalommal, nyomáspróbával, 5 évvel hosszabbítható meg, utána azonban a tartály cseréje szükséges. A 4 évnél idősebb autók esetében kétévente esedékes műszaki felülvizsgálatok előtt minden esetben gázbiztonsági szemlére is el kell vinni a gázautókat, ott a gázrendszer elemeinek EU-szabványát, szakszerű beépítését és szivárgásmentes működését vizsgálják, ha minden rendben van, 30 napig érvényes papírt adnak, mellyel már a szabvány műszaki ellenőrzésre mehetnek a gázautók is.
Az előbbieket leszámítva egyre kevesebb kényelmetlenséggel kell csak megbarátkozzon a gázautós. A tartályok a legtöbb friss beépítésnél a pótkerék fészkébe kerülnek, már a kívülről szerelt pótkerekes modellekhez is létezik a kerék helyére építhető tartály. A töltőnyílások legtöbb esetben a gyári tanksapka-fedél alá építhetők, így ma már temérdek olyan gázautó fut, amely kívülről csak a kötelezően felhelyezendő matrica alapján ismerhető fel. Egyelőre a mélygarázsokból való kitiltás sújtja ugyan a gázautókat, de a Primagáz épp e héten szólalt fel a korlátozás feloldása ellen, érvelésük szerint az LPG-vel hajtott autók szivárgás elleni biztosítása jóval komolyabb, mint a gőzként szintén robbanásveszélyes benzineseké, emissziójuk pedig széndioxidból 20, szénmonoxidból 50, szénhidrogénekből 40-60 százalékkal szerényebb a benzinesekhez mérten, ezért támogatni kellene elterjedésüket. Ha Európa több nyugati országához hasonlóan itthon is feloldják a korlátozást, az újabb löketet adhat a gázautók terjedésének.
Az autócserén és a gázautózásra való átálláson egyszerre gondolkozóknak a legtöbb esetben megérheti a már átalakított autó vásárlása. Mint minden extra, ez a költségcsökkentő berendezés is csak részlegesen érvényesíthető az árban újra eladáskor. Vásárlás előtt feltétlenül meg kell győződni, hogy a gázrendszer szabályos-e, azaz a forgalmiba bejegyzett, gázbiztonsági szemlével, tartálypapírral rendelkező-e. Ha valamelyik is hiányzik, mindenképp érdemes gázszervizzel konzultálni a vásárlás előtt, de amúgy sem árt utánajárni, hogy az adott rendszer itthon forgalmazott-e, van-e hozzá alkatrész utánpótlás. Esetleg azt is érdemes megtudni, hogy az adott rendszer az autóhoz passzoló-e. Új rendszer beépítésekor is érdemes hallgatni a szerelőkre és nem a legolcsóbb, hanem a teljes életciklusa során legjobban, leginkább üzembiztosan üzemelő verzió mellett dönteni. A jó rendszerek ugyanis a 30 ezer kilométerenként esedékes gázszűrű cseréjén túl egyáltalán nem igényelnek törődést. Koszos gáz tankolása esetén a reduktor károsodhat, de annak felújítása sem vészes, mintegy 20 ezer forintos tétel.
Egyértelműen kijelenthető, hogy már az évi 10 ezer kilométert megtevő átlagautósnak is megéri jelenleg a gázautózás. A kalkulációt azonban bármikor boríthatja az LPG-re kivetett jövedéki adó esetleges megemelése...
istraub
Kedves Csaba!
Ez engem is érdekelne!Szeretnék részletes leírást kapni,a következő email címre:
[email protected]
Nekem,egy 1996-os VW Polo Classic 1,4-es van!
istraub
Kedves Csaba!
Ez engem is érdekelne!Szeretnék részletes leírást kapni,a következő email címre:
[email protected]
Kedves Csaba!
Engem is érdekelne, és szeretnék részletes leírást kapni!
[email protected]
Köszönöm és lehetőség szerint kérek tájékoztatást,mivel az én autóm is 4 éves és godolkodom a beszerelésén.jó lenne tudni árakat ,heleket ahol műszaki előtt ezt megtehetném. 1500köbc.Suzuki sx4- ről van szó
Kedves Csaba!
Kérnék szépen tájékoztatót az alábbi e-mail címre:
[email protected]
Köszönettel
Szabó Zoltán
13éve járok gázzal igaz csak egy Ladám kb 300ezer km mentem vele az autógáz miatt nem volt semmi különösebb problémám vele ill a motorral vagy a szelepekkel!
Télen -20fokban jobban indul gázzal mint benzinnel! Gyakorlatilag csak gázzal járok.
Lovato vákumos rendszer
8liter a fogyi /samara/
Bírom ezeket az embereket akik okoskodnak hogy gyalog meg BKV-val közlekedjél. Nekem elég érdekes lenne megoldani ezt mikor nekem létrát szerszámos ládát egy komplett garázskaput és kapumotort kell magammal vinnem munkába. Érdekesen néznék ki a hátamon a létrával meg mindennel együtt a buszon. De hát persze aki gyári munkás vagy az irodában mereszti a seggét annak megoldható. Meg ugye nem azért vettem autót 4 és fél millióért hogy a garázsban porosodjon…
Kedves Csaba!
Engem is érdekelne az Ön által ajánlott technológia, szeretnék kérni tájékoztatót.
e-mail: [email protected]
Üdv.
Szabolcs
Tomesz! Én nem foglalnék állást arra, hogy érdemes vagy sem gáz üzemre átállni, hiszen ez elég sok mindentől függhet.
Én egy technológiát ajánlottam, ami minden fajta üzemű gépjárművön működik! Az email címem többször megtalálod a hozzászólásokban, amire ha küldesz egy kapcsolati emailt, akkor teljeskörű tájékoztatást küldök!
Kedves Csaba!
Nekem egy Peugeot 607 van 2.2 i érdekelne az ajánlatod.
Szerinted érdemes gázra átállni?
Köszönettel: Tomesz
Szia Csaba
Szeretnék tájékoztatást kérni az általad ajánlott dologról
cím: [email protected]
Előre is köszi
Üdv.:
B
Tisztelt Csaba!
Érdekelne az ajánlata.
E-mail címem:[email protected]
Üdv.:Zsolt
szeretnék tájékoztatást kapni én is
[email protected]
Kedves Csaba!
Én is kérek tájékoztatót. Email: phaeton22 kukac freemail pont hu
Üdv. Józsi
szia igazad van bocs !
emil: [email protected]
Ok. doky-Gyuri, de hová küldjem?
Vagy a hozzászólások között van feltüntetve az email címem, ahová lehet egy kapcsolatfelvételi emailt küldeni.
Üdv.
Csaba
Üdvözlöm!
Engem is érdekelne a dolog. Kérem küldjön nekem is egy részletes tájékoztatót erre a címre: [email protected]
köszönnettel: Túri Tibor
szia csaba ! bővebb felvilágosítást szeretnek kérni az említett rendszerröl! előre is köszi
gyuri
Kedves Csaba!
Engem is érdekelne az ön variációja. Kérnék szépen egy tájékoztatást. E-mail: [email protected]
Köszönettel: Olasz Krisztián
Ok. Balu, akkor írj egy kapcsolatfelvételi emailt a már említett email címre! Többször beírtam a fórumra!
Üdv.!
Csaba
Kedves Csaba!
Én is szívesen megismerném ezt a rendszert.
Balu77
Üdvözlöm Csaba!
Szeretnék többet tudni az Ön által említett lehetőségről.
[email protected]
Előre is köszönöm.
V. Zsuzsa
A kérdés mennyi a THM… Amit hoz a gáz elviszi a hitelkamat…
Sziasztok!
Aki gondolkozik az átalakításon de nem akarja egy összegben kifizetni annak tudunk segítséget nyújtani!
Autó fedezetével hitelre meglehet csinálni és havi szinten jelentős a megtakarítás.
E-mail címem: [email protected]
Tisztelt Csaba!
Érdekelne ez a lehetőség.
Elküldené a tájékoztatót?
Köszönöm szépen a válaszod. A Skodáról én is hallottam, de azt hittem, hogy az gyári. Mégegyszer köszi.
A Skodának gyakorlatilag majdnem az összes típusa, de az sem így jön a gyárból, hanem Dunakeszin szerelik bele utólag +300e forinttért, de ugyanúgy él a gyári garancia mint a sima benzinesekre.
Landi Renzo Omegassal szerelik.
A másik a Fordnak a Trifuel rendszerű csomagjuk, ami benzin/gáz és E85 fogadására is képes, de ezt nem tudom hogy lehet-e itthon kapni, valamint mennyiért…
Kedves Csaba
Érdekelne a gáz átszerelés és a fogyasztás csökkentés is.
Kérem küldjön részletes tájékoztatót.
Köszönettel
DocX
doc711012 @ freemail.hu
Ki tudja megmondani, hogy itthon melyek azok a típusok amiket gyári gáz üzeműként is meg lehet vásárolni?
Kedves Csaba!
Én is kérnék tájékoztatást.
[email protected]
Köszönettel.
Antal
Érdekelne engem is ez az lehetőség.
Kérnék egy részletes tájékoztatót. [email protected] e-mail címre.
Előre is köszönöm!
Üdv.
Antal
Üdv. Engem is érdekel. Kérek részletes leírást!
E-mail: [email protected]
Köszi: Iron
Tisztelt Csaba!
Nekem egy 1996-os Toyota Corollám van, 1,3-as. Ehhez a típushoz van-e valamilyen fogyasztás csökkentő?
[email protected]
Valószínű a legjobb megoldás, ha beszerelő műhelyeket kérdezel meg. Ők valószínű meg tudják mondani mi mennyit bír.
A Skoda egy fix pont, így a VW, Audi, Seat is bírja a gázt mivel lehet kapni Duálosítva.
Egy cikket megérne, hogy a mai, új fejlesztésű motorok mennyire bírják a gázt. Egyik fórumon olvastam, hogy az sx4 és egy ignis motorja 30000 km gázhasználat után megfeküdt. Megégtek a szelepek.
Statisztikailag mennyi az esélye, hogy egy új fejlesztésű motor mennyire bírja a gázzal történő üzemeltetést, az öregebbel szemben.
Igen igen! Nálam 40 fokra van állítva a vízhőmérséklet. Így tökéletesen működik. A legnagyobb hidegben mondjuk kell 1.5 Km mire átkapcsol és ekkor kb 15l/100Km fogyasztást ír a computer arra az első másfél km-re, de ez a kis benzin még bőven belefér. Talán a kerámiabetétes motorokba nem ajánlják csak a gázt ha jól tudom…
Kedves Lui!
Én úgy tudom csakis az üzemanyagpumpa és a befecskendezők azok az alkatrészek, amit az üzemanyag ken. A gázos üzemben nem a gyári egységeket használja az autó, hanem a gázrendszerrel beépítetteket, ezek bizonyára ahhoz optimalizáltak. A hidegindítási problémákat mindegyik mai gázrendszer kiküszöböli, hidegindításkor benzinüzemmel kezdenek, majd automatikusan állnak át gázra.
Üdvözlettel,
Katona Mátyás
Úgy tudom a motornak az üzemanyag is ad valamiféle kenést. Ezt a gáz üzemmódban mi biztosítja? + régen ezek a gázrendszerek elég érzékenyek voltak a hidegre. gyakorlatilag nem lehetett hidegben használni. Fejlődtek valamit, vagy ez a helyzet még mindig fenn áll?
[email protected] a fogyasztáscsökkentőről kérnék tájékoztatást. Előreis köszönöm
Bocs, most néztem, hogy ezt az üzenetet is küldted!
Tisztelt Márton!
Nagyon szívesen elküldöm a tájékoztatót, amennyiben a [email protected] email címre küldesz egy kapcsolatfelvételi email-t!
Üdv, Csaba, OPEL ASTRA CARAVAN 1.4 1993 évjáratú autóm 290000km óraálással jól müködő állapotban van, érdeklődöm az átalakítási esélyekről.
Kérek szépen egy tájékoztató anyagot,
Előre köszönöm, Elekes Márton [email protected]
Üdv, Csaba,
Két kisgyermekes apuka lévén az autó nélkül nagyon nehéz lenne, viszont a pénzkereteim egyre kisebbek, egyre ritkábban és kevesebbet tankolhatok!
Opel Astra Caravan 1,4 es családi autónk van, 287000km óraállással, megkímélt és megbízható volt mindig is, kérdésem: milyen megoldás az, amelyet említettél, esetleg számomra is elküldenéd a tájékoztatót?
Előre köszönöm, tisztelettel:
Márton
Szia Csaba! Engem is érdekelne a rendszer . légyszíves írj a [email protected] -ra róla. Köszönöm Józsi
Kedves Csaba!
Én is kérnék egy tájékoztatást: [email protected]
1.6 16V Seat Toledoról lenne szó.
Köszönöm!
Kedves Petike!
Nem csodamódszer! Egy nagyon egyszerű technológia!
Nagyon NEM szeretnék belemenni ilyen internetes fórumos vitába, de: Ha egy elég érthetően megfogalmazott figyelemfelhívás után (ami a dokumentumban található táblázatra vonatkozik), valaki nem veszi a fáradságot hogy megnézze vagy ha nem érti, akkor kérdezzen és úgy ítélkezik, akkor nem is tudom, mit kellene erre reagálnom.
A lényeg, hogy ezt a 8-12%-t üzemanyag megtakarítást, HITELESEN MÉRVE tudjuk biztosítani(kamionokon, melyek járműkövető rendszerrel vannak szerelve, vagy vállalják a felszerelését)!
Nem akarok vitatkozni, ezek tények!
Csak hogy erősítsem a szkeptikusok táborát a fogyasztás csökkentés fejben dől el. Egyrészt vagy bedőlök ezeknek a marhaságoknak vagy használom a szürkeállományom (ha még van) és gondolkodok pöttyet, nem megyek bele előzésbe ha 500 méteren belül lekanyarodok stb. de ez már közlekedési kultúra az meg nincs ugyebár. Csak azért nem szereltetek gázt a Honda Jazz-embe mert tiltólistán van, de a fogyasztást pl. 1,2,5-el és télen a max 80-as tempóval oldom meg, így is 5,5L-t eszik ilyenkor 90%-os országúti használat mellett 2-3 személlyel.
Hát igen… azt szokták javasolni, hogy viszonylag új és lehetőleg 100e Km alatt lévő kocsiba rakassanak az emberek gázt. Így az életciklusában bőven ki tudja termelni az árát, de egy öreg autóba aminek a motorját is meg kell bontani lehet nem érdemes. Lehet olcsóbb megoldás, egy már gázosra szerelt autót megvásárolni, ami valószínűleg újabb is mint a tiéd. 15 éves kocsik vannak 400e-től amikben már benne a gáz. Mondjuk egy autó átírás mindennel együtt nem kis pénz, de lehet jobban megéri.
Hengerenkénti, csak még az is baj, hogy sztem nem ártana neki egy generál sem, ami még 60, plusz a gázosítás 170 plusz új vizsga még 30….. az úgy már 260, diákként nem olyan könnyű ezt kiköhögni 🙂 osztottam szoroztam többször is már, de arra jutottam, hogy ebből az árból lassan vehetnék még egy ugyan ilyen kocsit, meg persze mindig van “fontosabb” javítani való az ilyen régi autókon mint pl ez a gáz dolog. legalábbis nekem ez a tapasztalatom
Ha központi injektoros akkor 150e körül már vannak rendszerek, ha hengerenkénti akkor meg olyan 170e körül.
Régebbi az autóm, de computer, lambdaszonda van benne. viszont katalizátor sajnos már nincs…
Neten keresgéltem:
“a benzin égéshője (43. 6 (12. 1kWh/kg) alacsonyabb, mint a folyékony LPG üzemanyagé (46. 1 MJ /kg (12. 8 kWh / kg)”
Ez nincs 8% se. Én továbbra is állítom hogy egy jól beszabályozott gázrendszer nem eszi a motort. Mondjuk nálam 2 lambdaszonda és a benzines computer is a tökéletes égésen dolgozik. A Gázos computer pedig a benzineshez képest van programozva. Tehát ha túl dúsra állítom, vagy túl szegényre a szondák a és a benzines computer tud annyit korrigálni a befecskendezési időkkel hogy újra ideális legyen az égés. Egy régebbi autón amin még esetleg lambda szonda sincs ott így biztos nem működik a dolog…
Az enyém szerencsére még bírja, decemberben múlt 19 éves.
Visszatérve a gázra, olyan félelmeim nekem is vannak, hogy mennyire eszi meg a motort hosszabb távon… Főleg, hogy még így is vannak vele gondjaim.
Gondolom súlyban spórolnak vele, vagy hogy nem korrodál nem tudom. A suzukinál volt olyan gondom, hogy az előző tulaj felakadhatott vele valahol és a tank alulról behorpadt pont ott ahol a szivattyú volt és így nem nem lehetett kijárni belőle az összes üzemanyagot. A műanyag ilyen szempontból jobb mert az kisebb erőhatásoknál nem maradandóan deformálódik. Nagyobb erőhatásoknál nem tudom mit csinálhat, mert ugye az ásványvizes palack se lyukad ki ha összegyűrjük, a lemeztank pedig lehet már elengedne a ponthegesztéseknél… Ezt csak a tervezők tudhatják…
Ezt szomorúan hallom. Akkor ez szimplán az én tudatlanságom ezen a téren. Én öreg autó párti vagyok, és a családban is inkább francia autó a jellemző (peugeot).
A 90-es évek eleje óta az összes VW konszernes autók üzemanyag tartálya műanyagból van. A 2T trabantomban és a ’93as Swiftemen fémből volt, bár azt meg a rozsda kezdte meg alulról…
Kedves barátom, igazán szomorúan hallom, hogy a te autód üzemanyagtartálya műanyagból van. Skodád van, vagy trabantod?
Bármilyen furcsa is, de az én autómé fémből van.
Uraim, én is kértem ilyen tájékoztatót. Sajnos nekem is inkább hókuszpókusznak tűnt, mint valós eredményekkel szolgáló ötlet.
Ennek ellenére, én valóban megtaláltam az olcsóbb autózás módszerét! Először is, ha nem kell messzire menni, gyalog megyek, de maximum bkv-val. Az autózás luxusát vagy korán reggel, vagy este engedem meg magamnak, hogy mindenképp elkerüljem a sűrű forgalmat. Én is olyan voltam, akire ránőtt az autó, de semmi bajom nem lett attól, hogy buszra szálltam. A lábaim sem szakadtak le. Aki spórolni szeretne, az kezdje itt. Bármit kerestek, és esetleg találtok, szinte biztos, hogy a hiper-szuper üzemanyag csökkenés mellett 50-250.000 ft között van. Gondoljatok bele, ha költséghatékonyan, kis fordulaton autóztok, kerülitek a dugót, illetve inkább reggel és este fele ültök autóba, mennyit lehet spórolni? A szép summáért ígért 10%-ot biztosan megspórolod.
Akkor a Skoda miért vállal gyári garanciát a Duálokra? Saját magukkal csesznének ki nem?
Egy modern gázrendszer ami nem szegény keverékre van beállítva még a magsabb hőmérséklet miett se zabálja meg a motort. Az én Fábiámban 178e Km van! Ezt mind gázzal!
Ezt te se gondolod komolyan ugye? 🙂 Ekkor marhaságot még életemben nem hallottam… A benzintartály mivel műanyag sokkal hamarabb törhet szét, mint egy vastag ütésálló gáztartály.
Ezeket nézd meg légyszives és olvass is utána!
3 gázos kocsit gyújtanak fel:
http://www.youtube.com/watch?v=fBXS21uh6lc
Csak az tuolsó robban fel, ahogy kihagyták a biztonsági szelepeket.
ADAC gázos opel töréstesztje:
http://www.youtube.com/watch?v=KYwERH1PpOk
Mielőtt dezinformálsz, legalább nézz körül!
Szia Csaba!
Engem is érdekelne, hogyan lehetne olcsóbban üzemeltetni az Opel Astra G /1999. 12. havi/ autómat.
tamas.karpati kukac gmail.com
engem is érdekel.kérlek küldj részletes leírást.
email:[email protected]
köszönettel
Kedves Csaba !
Én is kérnék tájékoztatást.
[email protected]
Köszönettel
Én is kérnék tájékoztatást.
[email protected]
Köszönettel
És a lényeget ki is hagytam!
A K… Adatai alapján a Gáz autózás a Baleseti statisztikák alapján szinte nullára csökkentik a tólélés esélyeit egy baleset során!Hogy miért?Gondold végig!Saját szememmel láttam ráfutásos balesetben felrobbanó III as Golfot szénné égni,úgy,hogy gyakorlatilag az autó alig sérült!Na erre mondja Micimackó,hogy Gondolj,Gondolj….
jaj ez a SOKKKK félrevezető cikk!
És mennyien megeszik!
A cikk tisztelt írója a fizetett hírdetésre való tekintettel elfelejtette odaírni,hogy a gáz autózás ugye olcsóbb,akkor,pont ott,de 50-100E KM után Autótól és értéktöl,márkától függően 2-300E Ft tól-2-3 Milláig is rákölthet a szervízben egy motor generálra,mivel a Gáz megeszi az egész motort szinte,CSAK HÁT UGYE ERRÖL NEM BESZÉLÜNK,MERT AZ ÜZLET AZ ÜZLET!
Hogy értsd!
Hengerfej,szelepek,dugó,gyűrüsor,stb,és a hozzá tartozó egyéb segéd berendezések!ez olyan mint a Diesel Autó!eszik 4-5 liter Gázolajat,de ha szervízbe kényszerül ÖTTSZÖR annyiban van,mint egy 10-12 litert fogyasztó benzines!
Üdv:Egy Hozzáértő Szakmabeli!
Mielőtt autót veszel,számold ki……
Üdvözlöm, tisztelt Csaba! Szeretnék többet megtudni erről a rendszerről. Előre is köszönettel:Makatics László
e-mail:[email protected]
Szia!
Nekem egy 2.4T Volvóm van 13l fogyasztással. Az autót szeretem, ezért nemszívesen adnám el . Szeretnék többet tudni erről a technológiáról.
Várom leveled. Köszönöm Ancsa
[email protected]
Kedves Csaba!
Kérnék részletes tájékoztatót.
Peugeot 307 SW 1600cm3 2003 év
[email protected]
Üdv:
Attila
Szia!
Kérnék részletes tájékoztatót.
[email protected]
Üdv:
Attila
Szia Csaba!
Engem is érdekelne ez a technológia 1,4 16V (X14XE) Opel Astra [email protected] köszi
Üdv
Kedves Csaba én is szeretnék kérni egy tájékoztató e-mailt
Köszi [email protected]
Engem is érdekelne a tájékoztató. Tisztelettel Lassú Zsolt
[email protected]
jó napot. Arról miért nem beszél senki hogy a kipufogó szelepek elégnek? Én 20 éve járok gázzal minden autómnál elégett! 4db Skoda..vw…suzuki minden típusa volt nálam szintén 4 db. Jó esetben csak a szelepet kellet cserélni de néha a szelepfészket is javítanom kellett. Csak annak éri meg aki saját maga tudja javítani autóját! Mert 60-80ezer km-er után egyben fizeti a hasznot a szerelőnek. Hiába állítgatsz szelephézagot 15-20ezrenként, a gáz sokkal magasabb hőfokon ég ….így szépen lassan dolgozik. Bár most is ezzel járok, de én megtudom csinálni magamnak,így megéri, amúgy NEM!!!!!!
A dízel témához annyit, hogy a dízel autó jóval drágább, és ha költeni kell rá akkor buktad a megtakarítást. Hidegben melegíteni kell, ha turbós ott is rengeteg probléma lehet. A gázosnál ott egy kapcsoló, és ha akarod benzines, ha akarod gáz. A legolcsóbb megoldás még mindig ez a dízel csak ezután jön.
Kedves Csaba!
Én is szeretnék 1 tájékoztatást kapni a módszeredről.
e-mail: [email protected]
Üdv.:
Attila
Kedves Csaba!
Kérlek küldj egy részletes tájékoztatót árakkal együtt a [email protected] címre!
Üdv: K. Krisztián
Megkaptam a “csodamódszer” leírását… Aki még ezután kapja, az gondoljon Gyurcsók mesterre, aki telefonon keresztül gyógyított. Ez is olyan lesz. Hangzatos beszéddel megalapozatlan tényekre támaszkodva egy iszonyatosan blőd marhaság. Persze, nagyon erősen kell hinni benne, akkor működik. 🙂
Érdekelne a dolog!
Kérek bővebb tájékoztatást a [email protected] címre!
Előre is köszönöm: FERI
Kedves Csaba!
Most már én is fel vagyok csigázva.Küldj egy tájékoztatót:[email protected]
Üdvözlöm Csaba!
Érdekelne engem is a téma.
[email protected]
Üdv. Csaba!
Kérnék én is egy tájékoztatót :[email protected]
Köszi
Üdv!
Szép és jó a gázra való átállás!
De vajon nem arra megy ki a játék, hogy
beugratnak egy csomo autost jó drágán beszerelteti a gázt
és egyszer azt veszik észre hogy annyiba kerül a gáz is mint a benzin vagy a gázolaj.
Nem is olyan régen még lényegesen olcsobb volt a gázolaj
mint a benzin. Rengetegen eladták a benzines autójukat és vettek diesel autót. Most meg egyárban van a benzin és a gázolaj! A másik dolog: mindenhol arrol prédikálnak hogy a környezetet óvni kell! Akkor miértnem támogatják Államilag ha valaki beszerelteti a gázt a kocsijába!? Hiszen ezzel meg szünik a károsanyag kibocsátás!
Miért nem mutatja meg a világnak Magyarország hogy lehet környezetbarát modon is autózni!? Kevés lenne a bevétele?
Tisztelt Csaba!
A fenti téma engem is érdekelne.
[email protected]
Előre is köszönöm!
Üdv. Csaba!!!
Engem is érdekelnének a technológia részletei. Kérek egy tájékoztatót erre a címre [email protected].
Köszönöm!
Szia!
Nekem is küldj kérlek bővebb tájékoztatást!
Köszi!
oile
[email protected]
Szia engem is érdekelne a rendszer egy 1995-ös opelomega 2000 8 szelepes autom van [email protected]
Üdv Csaba!
Én is kérném a tájékoztatót a [email protected] ra elküldeni. Előre is köszi.
Tisztelt Csaba! ENgem is érdekelne a dolog e-mail címem:[email protected]
Kedves Csaba!
Kerlek nekem is kuldj infot a lehetosegekrol, egy 2800kobos s80 volvom van, biturbos. Szereti a benzint 🙂
Erdekel a a megtakaritasi lehetoseg.
udv
Imre
e-mail: [email protected]
Tisztelt Tomó!
Az érdekes az, hogy az általunk kínált technológia a gázüzemű autókon is képes a 8-12%-s üzemanyag csökkenés elérésére!
Amennyiben érdekli ajánlatunk, küldjön egy kapcsolati email-t a [email protected] címre!
Kedves Csaba!
Küldj nekem is tájékoztatót légyszíves!
[email protected]
Köszi.
H K
Én is “gázautó” tulajdonos vagyok(Suzuki sx4 1500 cm3). Úgy gondolom a mostani üzemanyag árakhoz viszonyítva a mostani, 216FT/L gáz nevetséges. A beszerelés kissé borsósnak tűnik, de hamar megtérülhet, főleg ha nagy igénybevételnek van kitéve az adott gépjármű. Akit esetleg érdekel a dolog, figyelmébe ajánlom a Dunakeszii Bosch szervizt.(Én is ott szereltettem be a rendszert.) Elérhetőség: http://www.cng.hu/oldal.php?oid=12 . A honlapon sok kérdésre kaphatnak választ. Üdvözlettel Tomó!
Most már én is kíváncsi vagyok.
Jöhet az az e-mail tájékoztató.
[email protected]
Üdv!
Forever autógáz!
Már az ötödik gázos autómat nyúzom, változó km teljesítéssel. Egyikkel sem volt még probléma. Aki nem szerelteti az autójába az nem tudja mit veszít.
Oké Csaba, ez így korrekt. 🙂
Bevallom Én meg arra nem gondoltam, hogy weboldallal és terméknévvel más megítélés alá esne hirdetés tekintetében.
Bár továbbra is szkeptikus vagyok az utólagosan beszerelt fogyasztás csökkentő megoldásokkal kapcsolatban, kívánom hogy sikeres legyen a bevezetés és elégedettek legyenek az ügyfelei! 🙂
Ami a weboldalas hirdetést jelenti, javasolnék egy megoldást! Ha esetleg még nem találkozott vele, írja be a keresőbe, hogy “kattintás alapú hirdetések”! Szerintem hasznos és hatékony megoldás.
Üdv! Pjotr
Pjotr! Nem baj, hogy nem vár választ, azért én megteszem!
Erre a robotos dologra nem gondoltam tényleg, ezért ha kapnának spam-t elnézést kérek! De, ha kicsit is követte volna a fórumot azt is láthatta volna, hogy én is felvállaltam egy email címet, amin fel lehet venni velem a kapcsolatot. Még nem jött vissza olyan levél, ami vitatta volna az ajánlatom komolyságát, de ez már legyen az én “bajom”! :-)))
Az, hogy miért nem weboldallal, terméknévvel történik!? Mert az már konkrét hirdetés! Én egy megoldást egy formáját ajánlottam és azt a lehetőséget, hogy a teljes információhoz hozzá lehet jutni!
Szerintem, ez az oldal üzemeltetőjével és az olvasókkal is a legkorrektebb megoldás volt!
Aki nem úgy érzi, kérem jelezze ezek után!
Üdv.
Csaba
Igen Csaba, így van. Rég túl lennénk rajta. Csak nem ez volt a célom. Ha már bemásolta a reklámját ide, gondoltam másokkal is megosztom az aggályaim az ilyen jellegű dolgokkal kapcsolatban, azután ha akarja vagy tudja, megcáfolja. De úgy látom vagy nem akarja, vagy nem tudja. 🙂
Arra azért sikerült jó pár embert rávennie ezzel, hogy -a reménytől vezérelve, hátha most megvan amit kerestek – még az email címük is beírják egy nyilvános, valószínűleg robotok által is gyakran látogatott weboldalra. Azután meg csodálkoznak hogy kapják a sok kéretlen spam-et. Talán erre nem is gondolt. Szerintem azért korrektebb lenne egy weboldallal és egy terméknévvel hirdetni valamit.
Piaci bevezetés titokban tartott terméknévvel? Ez önmagában is elég vicces. Nem érez ebben valami ellentmondást? (nem várok választ, költői kérdés volt.) :))
Tisztelt Csaba!
Elolvasnám a tájékoztatóját.
E-mail: [email protected]
Hello Csaba!
Engem is érdekel a dolog. címem: [email protected]
Üdv
BK
Szia Csaba!
Légyszíves küldj tájékoztatást!
Köszi: Zsolti
[email protected]
Szép jó napot.
Engem is érdekelne a dolog. Kérek tájékoztatást. cimem:[email protected]
köszönöm
Üdv: Csaba.
T Csaba kérek ismertetőt a [email protected] email cimre
köszönettel Kiss Gábor.
Kedves Pjotr!
Ha küldött volna egy kapcsolati emailt, akkor rég túl lennénk az egészen és nem kellene itt hiszem-nem hiszemet “játszani”! 🙂
És még a keresgélésre szánt idő is megspórolható lett volna! 🙂
Nem az én és cégem találmánya csak a piacon történő bevezetésével-forgalmazásával foglalkozunk!
Minden esetre, én felajánlottam!
Régebbi EUs országokban is támogatva van, még jobban is. Nem hiszem hogy meg merik lépni, bár régen amíg súlyadó volt addig volt kedvezmény a gázos kocsikra, most meg hogy teljesítményadó lett, már nincs…
Addig is hidegben és esőben autógáz, jó időben pedig robogó…
Az viszont már nem tartozik ide… 🙂
Kérem, nekem is küldje el a tájékoztatót a
[email protected]
címre.
Köszönöm
Kedves Cookie!
“a dízel autók értéke magasabb, és nem spórolsz meg vele annyit, hogy érdemes legyen kifizetni”
Ebben szerintem tévedsz, ezt már kitárgyaltuk a dízel-es cikk kommentjeiben.
“ráadásul csak egyszer ne induljon télen”
Ez szerintem alaptalan félelem, amennyiben egy jól karbantartott dízelről beszélünk. Több, mint 300K km-t tettem meg dízelekkel (3db volt eddig), de egyetlen egyszer sem volt indítási problémám még -20°C alatt sem. Egyedül az akksi kipurcanása okozott gondot, de ez benzinesnél is így lett volna.
Igen. Igazad van. Valami nekem is rémlik. 🙂
De mint tudjuk a pénz beszél…
Jelenleg van valami szábály hogy a benzin árához van kötve 50%-60%ban. Talán a legdrágább prémium benzin árából van képezve.
“…akkor a gázt is a duplájára emelik!”
Ez biztos is. Minél több a gázos autó, annál kisebb a jövedéki adó bevétel a benzinen. Ebből nyilván valóan az következik, hogy idővel a gázra is hasonló mértékű jövedéki adó fog kerülni. 🙁
Csak érdekességképpen, a gázos targoncák egy része is dízelből átalakított gázos. Pl. Egy dízel mazda motor adagolójának helyére megy a gyújtásvezérlés és egy központi gázrendszerrel összehozva oldják meg. Örök élet… 🙂
Üdv. Csaba!
Kérnék én is egy tájékoztatót a :[email protected] címre.
Köszi!
Kedves Csaba!
Nem Ön nyitotta a vitafórumot, de egy fórumra másolta be a reklámját, nem Én sétáltam be az Ön boltjába. 🙂
Valóban nem itt kell bizonyítania a működőképességét, azt majd az ügyfelei felé kell!
A forgalmazó/feltaláló/tulajdonos számára az tűnhet logikusnak, hogy X millióért értékesítse egy cégnek. Természetesen nem akarok a dolog anyagi vonatkozásaiban kutakodni, de nem hiszem, hogy fórumokra bemásolt email címmel jobb eredményt lehetne elérni. 🙂
Keresgéltem a neten, de még egy árva weboldalt sem találtam Önökről. Ha Én rendelkeznék egy hasonlóan komoly eredménnyel kecsegtető termékkel, igyekeznék a legnagyobb nyilvánosságot biztosítani neki. Az, hogy az új autókba bekerüljön, az miért zárná ki az utólagos beszerelést? El lehet adni egy technológiát úgy is, hogy bárki számára hozzáférhető legyen. Csak hogy játszunk a számokkal: az Ön által kínált dolog email címes, fórumos hirdetéssel bekerülhet néhány száz járműbe, ha másképp is hirdeti néhány ezerbe. Ha eladná egy autógyártónak akkor néhány millióba, ha a licenc-et értékesítené, akkor a világ összes autójába. 🙂
Ne haragudjon, de ez így ebben a formában komolytalan, ergo számomra kétséges, hogy nyújtaná azt, amiről szól. Legalább egy weboldal lenne, ahol bárki tájékozódhatna a technológiáról, előnyökről költségekről referenciákról. Így csak tippelni lehet. Esetleg nem az ökonetes mágnesgyűrű ez a csodacucc? :))
De továbbra is úgy gondolom, a fogyasztáscsökkentő spanyolviaszt – ha lenne – már feltalálták volna az euro milliókból pénzelt mérnök csapatok, hiszen nekik alapvető érdekük ez.
Persze ez csak egy gondolat,végül azt hiszemők is azért írtak 300le autókhoz árakat ,mert valószínű olyanok viszik átalakításra a dízelt,akinek alapból is 10 felett a fogyasztás és ott hamarabb meg is térül.
Kétségtelenül igaz! Az átlag-autósnak azonban pont emiatt a nagy futásteljesítmény alatti megtérülés miatt tartom jobb alternatívának a benzines-gázos rendszert. Természetesen akadhat, aki olyan sokat autózik, hogy neki megérje.
Az igaz hogy a benzines hamarabb behozza az árát, de a dízel amúgy is keveset fogyazt ,de ha azt nézzük hogy felesben még takarékosbb és nem azt hogy mikor térül, meg akkor ez a legjobb megoldás a gáz felhasználására.Mert ahogy írják ,minél többet fogyaszt a jármű,annál gyorsabban térül meg,de minél takarékosabb valami annál drágább.
Valóban létezik, de a linkelt anyagból is olvasható, hogy ez más rendszer, mint a benzines átalakítása gázossá. Azaz ezzel az átalakítással nem tisztán LPG-vel megy a dízelmotoros autó, hanem 20-30%-os gázolaj megtakarítással kecsegtetnek 15-20% gáz alkalmazásával, miközben persze 10-20%-os teljesítménynövekedést is ígér a forgalmazó. Lehet számolgatni, hogy mennyi idő alatt térülhet meg a minimum 360 000 forintos átalakítás. Ennél azt gondolom olcsóbb a benzines motor LPG-vel üzemeltetése.
http://www.autogaz-szerviz.hu/autogaz/portal/dieselgas
Én itt gázosítottam a kocsimat peugeot 206 1,4 benzines,de ők csinálnak dízelt is,legolcsóbbak ,1 nap alatt kész,precízek,stb
Csak jót tudok róluk mondani,reggel odavittem,elmentem fürödni a szomszéd városba délután 2-kor vihettem a kocsit. Dízel autókat is csinálnak!!
Sajnos a dízeleket egyelőre nem gázosítják. Létezik ugyan rá megoldás, de ára és macerássága miatt nem alkalmazzák. Így a legolcsóbb megoldás egy eleve takarékos benzines gázüzeme.
Bár a legolcsóbbnak az tűnik,ha egy kis dízelt,gázzal szereltetünk ,az kevesebb fogyasztást eredményez még olcsóbb üzemanyagból.
Mi lehet ennél olcsóbb??
Szia Csaba , engem is érdekelne mivel lehet még olcsóbbá teni az autózást!
E-mail: [email protected]
Tisztelt Pjotr!
Nem vitafórumot akartam nyitni és nem is az a feladatom, hogy itt bizonyítsam a technológiát és működőképességét!
Aki megtisztel és küld egy kapcsolati emailt, annak küldök egy teljes körű tájékoztatást.
De, hogy válaszoljak az itt felvetett eszmefuttatásra, ezt egy kérdéssel tenném!
Mi tűnhet logikusnak, eladni egy autógyártó cégnek vagy cégcsoportnak x millióért és beszerelésre csak az új autókba kerül, vagy folyamatosan értékesíteni MINDEN autómárkához? Nem is beszélve a már használatban lévő autókról!
A fogyasztás csökkenését mérhetővé lehet tenni és erre referenciáink is vannak!
Üdvözlöm Csaba!
Szeretnék én is tájákoztatást kérni a berendezéssel kapcsolatban. Jelenleg az autóm még benzines, de szeretném átalakítani gázossá, így ha lehet mindkét variációra kérek tájékoztatást árakkal együtt. Az autóm egyébként Opel Astra 1,4 kozponti befecskendezéses.
E-mail címem: [email protected]
Köszönettel: Szabó Tibor
Mióta így emelik az üzemanyag árakat én is megszállottan keresem az olcsóbb autózás titkát,éjszakákat töltök a számítógép előtt és keresgélek.Ezalatt rájöttem arra,hogy a legjobb megoldás ha nem taposom a gázt,és ehhez nekem nem kell se tégla se tojás, csak figyelem a kilométerórát.Ha valakinek van jobb ötlete szeretettel várom.
Tisztelettel:
Jézus
Haha..
Egyet értek.
Nem akarom Csabát megbántani, csak az ilyen dolgokról mindig eszembe jutnak fura kérdések, amire logikus magyarázatot még az ég világon nem adott senki.
Egyrészt hogy lehet az, hogy több 100
millió eurós kutatások, fejlesztések, és mérnök csapatok hada sem elég arra, hogy ilyen szuper dolgokat kifejlesszenek és eleve beépítsék a járművekbe?
Másodszor ha ilyen titkos, hogy pár sorban se lehet róla semmit írni, annak vajon mi lehet az oka? Nincs rá szabadalmi bejegyzés? Ha annyira ütős a cucc, akkor hogy-hogy nem vásárolta fel még egy rakás pénzért valamelyik konszern? Lehet, hogy őket ez pusztán nem érdekli?
Fura, hogy sokan ilyen kütyüktől várják a csodát, pedig a csoda ott van a nemi szervünktől jobbra és balra (gyk.: a 2 lábunk). :)))
Ezzel együtt remélem mindenki elégedett lesz a Csaba által kínált megoldással!
Üdv mindenkinek!
Én is tudok egy módszert amivel kb. 10%-al kevesebbet fogyaszt az autó, sőt én ingyen oda is adom.
A megoldás neve: Placebo :))
Csak tekerj valamit az üzemanyagcsőre és gondold azt, hogy azzal kevesebbet fog fogyasztani! S láss csodát… :)))
Egy szkeptikus.
Előzőhöz nem irtam imail cimet bocsi ! [email protected]
Tisztelt Csaba ! 1600 cm3 Hyundaiom van. Érdekelne hogy milyen mértékű üzemanyag csökkenéssel tudnék számolni, (most átlag 7.5l körül van) lenne e teljesitmény csökkenés milyen árban lenne az Ön által forgalmazott termék. A beszerelés megvonná-e az autó garanciáját .Tisztelettel Béla
Üdv!
Én dízel-el járok. 4.5l-es fogyasztás vegyesben, 350 Ft-ért tankolom a gázolajat olcsó kúton (a mai napon is), így 16Ft/km. :))
Engem is érdekelne a gázüzemű autók költségcsökkentő megoldása. e-mail: [email protected] Köszönöm!
Helló Csaba!
Légyszíves küldd el nekem a részletes tájékoztatót!Köszönöm,üdv:Nagy Laci ([email protected])
Kérlek küldj leírást a rendszerről! Email: [email protected]
Kedves Csaba
Érdekelne engem is amit Ön ajánl az olcsobb üzemeltetéröl.
email: [email protected]
Köszönöm.
Helló ! érdekelne a dolog ha tényleg reális …
email : [email protected] Köszi…
Kedves “sziget”!
Milyen gázrendszer van a milyen autóban?
A Fabia 4 éve van nálam ezidő alatt a 178e-ből 70e-t nálam futott, sose volt gond se a lambdaszondával, de a katalizátorral. Az elektronika folyamatosan dolgozik az ideális keverékképzésen így nem is értem miért menne szét hamarabb mint benzin üzemmel?
Szia Csaba!
Engem is érdekelne.
[email protected]
szívesen fogadnám a leírást :
[email protected]
Szia Csaba!
Jövő hónapban szeretnék autót vásárolni és gondolkodom erősen az átalakításon.Ezért engem is érdekel cikk.
[email protected]
Kedves Csaba!
Érdekelnének a részletek.
Tisztelettel
NADORI
[email protected]
Email-ben teljes körű tájékoztatást küldök!
[email protected]
Tisztelt “Teee”!
Én is! Deffenzív vezetés, vagy tégla a gázpedál alá.
2 dolgot tudok elképzelni amit ajánlhat, az egyik a motor optimalizálás chip átprogramozásal, vagy valami mágnes cucc az üzemanyag vezetékre…
Miről lenne szó?
Írjon valami konkrétabbat kérem. Legalább valami közelítőt…
Tisztelt “Pitta”!
Én még a gáz üzemeltetésű autók fogyasztásán is tudok csökkenteni 8-12%-l!
Ja-ja! 🙂 Én is ajánlom mindenkinek! 🙂
Na végre egy autógázos cikk.
Csak hogy legyen egy élő példa:
2003-as Skoda Fabia 1.4 101Le kombi. Landi Renzo gázrendszer.
178000 futott Km.
8-8.5L gáz / 100Km + 0.5-1 liter benzin külső hőmérséklettől függően (40 fokos vízhőfokig benzinnel megy).
1 liter gáz most 197 forint így 18-19 forint/Km! Csak benzinnel ez minimum 25-26 forint lenne. Mostani üzemanyag árakkal számolva, az autó eddig majdnem 1.500.000 üzemanyagköltség megtakarítást produkált!
Nincs szilárd részecske a kipufogóban (szálló por), kevesebb CO és egyéb károsanyag.
Je je je. Mindenkinek ajánlom!
Szép jó napot.
Engem is érdekelne a dolog. Kérek tájékoztatást.
Üdv
[email protected]
hali
Engem is érdekelne ez az üzemanyagcsökkentős megoldás!
[email protected]
Üdvözlöm Csaba!
Érdekel a leírás, kérem küldje el.
[email protected]
Szép napot!
Üdv! Engem is érdekelne. Email: [email protected]
Szeretnék én is kérni részletes leírást.
Köszönöm a megtisztelő érdeklődését mindenkinek!
Elküldtem a tájékoztató anyagot a [email protected] -ról!
Amennyiben valaki nem kapná meg, kérem küldjön egy kapcsolatfelvételi email-t és én válaszolni fogok rá!
Üdv.
P.Csaba
Szerintem amint elér a gázos autók mennyisége egy jelentősebb százalékot, akkor a gázt is a duplájára emelik! Úgy mint amikor a 199Ft-os Tescos étolajjal járt a nép, aztán hirtelen az is 500Ft lett! Ha jóindulatot lehetne tankolni a kocsiba akkor az lenne 400Ft!
Üdv! Engem is érdekelne. Email: [email protected]
Szeretnék énis kérni részletes leírást. Előre is köszönöm.
és mi van a volt zöldkártya vizsgával nekem 8 éve van gázos autóm mindig baj volt vele (lambda szonda katalizátor) erről miért nem áradoznak két évente ezek cseréje akkor mindegy mennyi a gáz
üdv,
érdekel a technológia részletei.
email:
dimethm kukac gmail.com
Üdvözlöm!
Engem érdekelne a termékükről információ!Kérem küldjenek erre az email cimre: [email protected]
Köszönöm!
Kedves Csaba!
Mi is szívesen megismernénk rendszerét! Mesélne róla nekünk? Várom jelentkezését!
Köszönettel,
Katona Mátyás
Jó-jó a gáz, de természetesen ennek is megvannak a hátrányai!
A mi általunk ajánlott technológia pld. 1600-2500cm3 között járműveknél 8-12%-l csökkenti az üzemanyag fogyasztást (gázzal működőt is), 50-70%-l csökkenti a károsanyag kibocsátást és 1/3-ba kerül a cikkben említett árnak! De, amennyiben valaki még is a gáz üzemelés mellett döntene, az Ő gáz fogyasztásának csökkentésére is él az ajánlatunk!
Aki küld email címet, küldök részletes tájékoztatót!
Üdv.
Csaba