Ez az Audi TT Roadster akár a tiéd is lehet!
Fizetett hirdetés
Zöld fólia, nagy felni és tuning kipufogó az AMTS nyereményautón
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Újra kabrió sportautót nyerhet egy szerencsés, aki kilátogat az idei Automobil és Tuning Show-ra. Meg is néztük, miben változott az Audi TT.
Ahogy már korábban is beszámoltunk róla, elkészült a 12 éves AMTS idei nyereményautója, ami a tavalyi kabrió-vonalat követve egy Audi TT Roadster lett. Tavaly egy BMW Z4 került átalakításra a Hungexpo területén, a hátsókerekes sportkabriót mi is bemutattuk, ahogy később az átadásról is beszámoltunk. A 2017-es nyereményautót rendhagyó módon, már az Automobil és Tuning Show előtt van szerencsénk bemutatni, hiszen nem a kiállítás alatt, hanem már jóval előtte, a WestEnd City Center alsó szintjén épült át a kabrió TT. A bevásárlóközpont aulájában 5 nap alatt készült el az összetéveszthetetlen zöld fóliázást viselő sportkocsi.
Az új Viper Green árnyalat vonzza a szemeket. Idén először nem fényezték, hanem fóliázták a nyereményautót, amit a Vill-Fény Kft. profi csapata telepített Safex fóliával. A végeredmény profi lett, büszkén feszít matt-fényű fóliába burkolva a TT Roadster. Új a body-kit, a TÜV által jóváhagyott belga Caractere szettje került rá, ami az Audi R8-hoz hasonló lökhárítókkal vadítja. Szintén telitalálat és nagy kedvenc a 19x9,5-ös DOTZ Revvo könnyűfém felnigarnitúra, amiken V105-ös Yokohama abroncsok feszülnek. A külső Osram Nightbreaker izzók állítólag 110%-kal jobb fényt adnak a hagyományos halogén fényszóróknál. A belső LED-es és izzós fénytechnikát szintén az Osram szállította.
A beltérből sikerült az alapmodellnél szebbet varázsolni. Az új bőrözésnek köszönhetően egyáltalán nem látszik meg a kor a 10 éves TT-n. Az ülések és ajtókárpitok minőségi világos bézs bőrözést kaptak, míg a kormányon zölddel varrott borítás feszül. Mindezek Kiácz Balázs kezei alatt készültek. Bár az alapként rendelkezésre álló Bose hangrendszert nehéz volt felülmúlni, most Hertz hangszórószet és erősítő gondoskodik a megfelelő hangzásról. A kábelezéshez Audison Connection, a rezgéscsillapításhoz STP alapanyagot használtak. A hangrendszer beépítését a Grandvoice Audio csapata végezte. A korhoz igazított a fejegység is, a mai infotainment rendszerekhez hasonlóan 8 colos CMP fejegység került bele, ami az okostelefonokhoz hasonló kezelhetőséget ad.
Tető nélkül a fejünk felett és ennyi lóerővel alattunk nincs olyan nyári autókázás, ami ne lenne hatalmas élmény.
Bár a tavalyi Z4 hátul hajtott, az elsőkerék-hajtást sem kell lebecsülni, főleg amíg a sportos orkánú 2.0 TFSI motor így duruzsol mellette, az automata váltó további kényelmet ad. A hangzásról a hifin túl Remus kipufogódob gondoskodik. Kitűnnek a DOTZ felnik mögül és valóban újak a féktárcsák és a betétek is. További felszín alatti átalakítást jelentenek még a Koni lengéscsillapítók és a H&R ültetőrugók, amik elöl-hátul 35 mm-rel lejjebb rakták az Audit.De hogy lehet a miénk? Mindenki esélyes, aki online vagy pénztárakban vásárolt, teljes árú felnőtt napijeggyel vagy családi jeggyel rendelkezik majd az AMTS-re (elővételben, kényelmesen is megvehető). Persze az is fontos, hogy jelentkezzünk az autónyereményre, továbbá a jegyet megtartsuk a rendezvény végéig, hiszen ezzel tudjuk bizonyítani, hogy az autó minket illet. Az idei Automobil és Tuning Show március 24-26. között kerül megrendezésre, ahol természetesen mi is ott leszünk. A Használtautó és a Jófogás standján pihenővel, frissítőkkel, gyereksarokkal és az Autónavigátor részéről magunkkal, továbbá egy meglepetéssel várjuk olvasóinkat. A váltott belépőjegyek egyszerre tíz kiállításra lesznek érvényesek, így érdemes a vásárolt jegyeket ki is használni. Külön pavilont kapnak majd az importőri, a tuning és az oldtimer gépcsodák. Az idei AMTS más lesz mint az eddigiek, a motorosok nélkül immár csakis az autókra koncentrálhat hazánk legnagyobb autókiállítása.