Igen, ez a Dacia 2000 voltaképp egy Renault 20, és maga Nicolae Ceausescu használta. Ha ez a név nem mond semmit (ejtsd: csaucseszku), de érdekli, ki is lehetett és miért híres (hírhedt, sőt félt), nézzen utána, az idősebbek meg biztos inkább szeretnék elfelejteni, szóval hagyjuk. Az új tulajdonos elmondta, hogy amikor meglátta az eladó kocsit a neten, hinni sem akart a szemének, és naná, hogy lecsapott rá... A videókban motorhang és gyorsulás - csak rajongóknak. A Brassóban kiállított Dacia 2000 motorja 115 lóerős, s még ma is viszi a 175-öt
Azt nem tudni, hogy a bukaresti fiatalember mennyiért jutott hozzá az 1981-es sötétkék (és nem fekete) csodához, mindenesetre régen nem nagyon, sőt egyáltalán nem lehetett ilyet venni, csupán a sleppnek - ez nem a nép Daciája volt 2.2-es motorral, automata váltóval, klímával, elektromos ablakemelővel, tempomattal és egyéb olyan extrákkal, ami az R12-klón 1300-asokban és 1310-esekben nyilván nem volt megtalálható. A nyugati fertő, a Renault-rokonság a kormányon azért visszaköszön. A tulaj a hétköznapokon egy VW Golfot hajt
Mondjuk pont nem így kell kiejteni az öreg magyargyűlölő cipész nevét, ez az írásmódból is könnyed logikával következik.
Na,ez sem Magyarországon készült! De, ez igen! Érdemes megnézni!
http://www.ricker.hu/steyr-puch-imp-gyartas-veteran-oldtimer-youngtimer-auto-javitas-felujitas-restauralas/