Az önkéntes pályabíró itt már rájött, hogy marhaságot csinált, ott integetett az érkező autóknak, ahová korábban az ő autója is csapódott a megcsúszást követően
Sokan szinte csak azért járnak a Nordschleifére videózni, hogy az amatőr próbálkozók bukásait láthassák és megoszthassák a legnépszerűbb videós weboldalon. Láttunk már csúnya baleseteket és sajnos
végzetes karambolt is, de csak képeken. Meglehetősen szeszélyes pálya, a burkolat sok helyen változik nem beszélve a szintkülönbségekről és a több helyen hibás aszfaltról, sokan mégis megpróbálják vasaikból kihozni a maximumot, mivel bármiféle követelmény nélkül, egyszerűen jegyet váltva felhajthatnak.
A sok amatőr technika és pilóta már önmagában is komoly kockázat egy helyen, pláne, ha még az egyik autó meg is adja magát. Múlt héten az egyik kocsiból olaj folyt pont az egyik kanyar bejáratába, a végeredmény a videóban. Aki arra járt, minimum csúnyán megcsúszott, de több autó a szalagkorláton végezte. A szomorú viszont, hogy egy önkéntes megpróbálta értesíteni a forgalmat - pont ott, ahová a legtöbb kocsi, így az övé is érkezett a megcsúszás után. Így a belső íven az egyik kicsúszó kocsi majdnem elcsapja. Ha nem ugrik fel a korlátra, végzetes is lehetett volna, sajnos nem tartotta be a szabályokat, gyalog tilos a pályán tartózkodni, pláne, ha nem is pályabíró.
Ha jól tudom, a sárga zászlót a problémás hely elött kellene lengetni, mert így mindenki azt gondolhatja, hogy a (be nem látható) kanyar után van a gond, így fel sem tudnak készülni arra, hogy megcsúszik a verda