A Goodwood Revival nem csak bemutató, tartogat izgalmas pillanatokat is. A DB4 pilótája itt éppen egy kisebbet hibázott, rövid lett a féktáv, és a nagy fékezéstől blokkoltak az első kerekek. Az eredmény a videóban!
Jellemzően tapasztalt pilóták vesznek részt a Goodwood Revival versenyen, a milliárdokat érő veterán versenyautókhoz komoly tudás kell. Ráadásul határon autóznak, ez nem csak bemutató, valódi verseny, ahol olykor becsúszik némi baki is. Legutóbb Adrian Wilmott hibázott, a lenti videóban ezt láthatják. Szerencsére nem esett nagy kár a ritka Aston Martin DB4-ben – legalábbis ami a képeken látszik.
Ez főleg a pilótának köszönhető, akinek nagyjából sikerült összeszednie az autót, mielőtt belecsapódott a gumifalba. Borzasztó kiélezett csatát vívtak az előtte haladó E-type-pal, minden kanyart szinte keresztben csúszva, egymás lökhárítóján autózva vettek. Az előzés viszont kicsit balul sikerült, a DB4 első kerekei leblokkoltak a kanyar előtti féktávon, megcsúszott és még a füvet is érintette, így a pilótának csupán annyi lehetősége volt, hogy valahogy megfordítsa, hogy ne orral vágódjon a falba. Így még a versenyt is folytatni tudta, javítani majd az autó hátulját kell, látszik, hogy egy picit lefittyedt a karosszéria.
Nagyjából látszik, mennyire eláll a hátsó sárvédőlemez, az egész kocsi hátulja kicsit előrébb mozdult az ütközésnél. Nem egyszerű pillanatok, amikor a milliárdos kocsit kell összeszedni, mielőtt a falba vágódna, Adrian Wilmottnak most sikerült megmentenie, nagyjából
A GW Revival rajta van a bakancslistámon. (a Le Mans CLassics mellett) Csak sajna nehéz kijutni és amellett hogy folyton rossz oldalon közlekednek, de még észre sem veszik.
Amúgy ezeken a versenyeken teljesen szokványosak a kicsúszások, a Spa Summer Classics ([url]http://autossagok.blog.hu/2016/07/01/spa_summer_classics[/url]) majdnem minden futamán volt kicsúszó… Érdemes megnézni a végén a Crash and action összefoglaló videót, tényleg sok érdekes történik egy ilyen versenyhétvége alatt.
Meg remek a hangulat is…