Valahogy így szól majd az 1.6-os F1-motor
Leleplezte 600 lóerős új motorját a Renault
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Bemutatkozott az Energy F1, azaz a Renault 2014-es F1-motorja. Turbós V6, 1,6 liter, önmagában is vagy 600 lóerő. Azonban a hangja...
Az idei F1-szezon végeztével a szívó V8-korszaknak is annyi, beköszönt az új turbóéra: 2014-től feltöltött 1,6 literes V6-os motorokat használnak majd a száguldó cirkuszban. A Mercedes után a Renault is bemutatta-beharangozta a maga egységét, a franciák ezt a párizsi légiparádén tették. Az utcai motorszériát is reklámozva és az energia-visszanyerésről szóló, Energy F1 névre hallgató erőforrásról Alain Prost korábbi négyszeres világbajnok, jelenleg a Renault tiszteletbeli nagykövete azt mondta, hogy a motor az autó szíve, és már az ő szívükben is központi helye van. Hát igen, ilyesmiket kell mondania egy nagykövetnek.
Viszont az ízelítő videó tanúsága alapján joggal tarthatunk attól, hogy ványadt kis hangjuk lesz a hatékonyság és a fogyasztáscsökkentés érdekében bevetendő, szimplán úgy 600, KERS-szel 760 lóerős egyhatosoknak. Rob White illetékes szerint a pályák közelében lakók azért továbbra is panaszkodni fognak... Ízlés kérdés, hogy tetszik-e vagy sem, olyan, mint választani a Motorhead és az AC/DC között. Élőben mindkettő elég hangos - magyarázta az igazgatóhelyettes.
olyan erotikus a hangja mint egy fűnyírónak
Hát ez tényleg elég öööö,hervatag……,olyasmi hangja van mint egy 600-as sportmotornak,a gyári kipufogóval!
Mint egy felmérgesítetten zümmögő darázsraj.
Az erejével nem lesz baj,a csapatok pedig a saját kipufogórendszerükkel még javíthatnak a hangokon.
F1 és Rally hírek közepette a 2013-as Le Mans-i 24 órásról is érkezhetne egy cikk, megemlékezhetne az oldal Allan Simonsen-ről is…