Konkurenseitől elmarad a Dacia Duster 3 csillagos eredménye, bár igazából csak a baleset-megelőző rendszerek és a gyalogosvédelmi jellemzők hiányoznak belőle
Elektromos hajtáslánccal is a miniautóktól megszokott, 4 csillagos védelmet mutatott a Mitsubishi i-MiEV
A miniautók körében átlagos, 4 csillagos NCAP-védelmet mutatott a Mitsubishi i-MiEV töréstesztje, mely eredmény a szintén japánban készülő, csavar-azonos Citroën C-Zéróra és Peugeot iOnra is érvényes. A teszt szerint az akkumulátorok rögzítése, az elektronikai rendszer lekapcsolása kiválóan szerepelt, így a jövőt jelentő elektromos autók a ma megszokott biztonsági szintet hozták. Nem úgy a Dacia Duster, mely a Loganhez és a Sanderóhoz hasonlóan mindössze 3 csillagos utasvédelmet mutatott és 28 százalékos gyalogosvédelmi, valamint 29 százalékos biztonsági elektronikai eredményével is alaposan elmaradt konkurenseitől. A törésteszt többi résztvevője, azaz a BMW X1, Hyundai ix20, a Mitsubishi ASX és a Nissan Juke egyaránt 5 csillagos, azaz tökéletes utasvédelmi jellemzőket mutatott. A legjobb százalékos eredményeket összességében a Hyundai ix20 hozta, erre meglehetősen büszke lehet a feltörekvő koreai gyártó.
Részletes eredmények: