A brit AC Cobrából építette saját autóit, az elsőknél nem sokat változtattak a külsőn, belül annál inkább, késöbb a Super Snake már szélesebb és alacsonyabb is lett, de a külső nagy része maradt
A '50-es évek végén kezdett bele Carroll Shelby saját autóinak gyártásába, ez persze nem volt valami egyszerű. Viszont jó receptet használt, keresett egy meglévő, könnyű karosszériájú autót, ez volt az AC Cobra, és Amerikában kezdte el őket árulni. V8-as motorokra cserélte az alapból 100 lóerős sorhatosokat, és saját márkát alapított. Az első autó, amit összeraktak, sok szerepet töltött be, egyrészt tesztpéldány, másrészt reklámautó, harmadrészt pedig Shelby napi használatú autója volt.
Az árverésre kerülő első autóval szaladgált sokáig a cégalapító is
Ez látható a fotókon, kék fényezésben. Ez azért is fontos, mert, ahogy a videóban is elhangzik, ez volt az első és egyetlen, mielőtt megkezdődött volna a gyártás. Azt viszont csak megrendelések alapján indították, ahhoz pedig reklám kellett. Shelby nem lehetett egy ideges fickó, akárhányszor fotózást beszélt meg egy újsággal, reklám céggel, annyiszor fényeztette át a Cobrát. Mindezt azért, nehogy a vásárlók eltántorodjanak tőle, amiért csak egyetlen kocsit mutogat, így nagyobbnak látszódott a cég, hogy már legalább hat-hét kocsit építettek.
Minden eredeti rajta, semmit nem újítottak fel, a vezetőülést maga Shelby koptatta ki ennyire. A 4.3-as V8-as 4,2 másodperc alatt gyorsította 60 mérföldre (100 km/órára), és 246 km/h volt a vége
A CSX 2000 alvázszámú kocsi árát egyelőre nem tudták belőni, minden az aukción, augusztus végén fog kiderülni. A CSX 2005-ös alvázszámú, tehát az ötödik legyártott Cobra két évvel ezelőtt 2 millió dollárért ment el, Shelby saját 427-es Super Snake Cobrája meg 5,5 millióért még 2007-ben. Ez a kocsi most elképzelhető, hogy mindkettőnél drágább lesz. Shelby nagyot lépett ezekkel a kocsikkal anno, a képeken szereplő kocsi 4,3 literes V8-asa 4,2 másodperc alatt gyorsította 100-ra, és 246 km/h-ra volt képes, 1962-ben.