Minden autóvásárlási sztori érdekes, temérdek eltérő kiindulási pont vezethet ugyanahhoz az autóhoz. Kezdem is a sztorizást, én miként kötöttem ki mai autómnál, a 14 évvel ezelőtti Év Autójánál, 14 éves Toyota Priusomnál.
Versenyautókon alkalmazott megoldásokat készített a TRD, méghozzá az új Toyota Suprához. Olyan aerodinamikai elemeket mutattak, melyek hatékonyan javítják a sportkocsi légellenállását.
Mindössze két generáció után ment a levesbe az Auris, s a tizenkettedik generációs Toyota Corolla immár ismét lehet ötajtós és kombi is. Dízel nincs, hibridből viszont kétféle is szerepel a palettán.
Világszinten egyre többek fejében fordul meg a gondolat, hogy nem feltétlenül akar saját tulajdonú autót. Erre válaszul egyre több gyártó kínál valamilyen más alternatívát, köztük a Toyota is, egyelőre csak Japánban.
Motorolajdoktorunkhoz az elnyűhetetlennek hirdetett Toyota Prius olajfogyasztása kapcsán érkezett kérdés. A jelenség létezik, de nem kell miatta kétségbe esni.
A 2019-es Dakar rali győztese, Nasser Al-Attiyah megerősítette, hogy a kétszeres Forma-1-es világbajnok februárban tesztelni fogja az őt győzelemre segítő Toyota Hilux terep-versenyautóját.