Nem új szereplő a J.D. Power az autóipari statisztikák és felmérések terén, márkahűséget azonban most először vizsgáltak. Két területen, a prémiummárkák és a tömegmodellek körében is.
Az első ötödik generációs Supra szállítmányok már elindultak a kereskedések felé Ausztriából. Az egyik kamion viszont pórul járt, magyar rendszámot visel a vontatmány.
A világ legnépszerűbb nagyméretű szedánja, a Toyota Camry ismét szerencsét próbál Európában, hazánkban is. Nyugtató hatású, ráadásul egyre inkább az lesz. Elmondom, miért!
Személyautóknál még gyerekcipőben jár a napelemes töltéstechnológia, már ami az autókba épített telepeket illeti. A Toyota most ezzel előreléphet, tesztelnek egy napelemekkel borított Priust.
Azért született meg a C-HR, hogy látványos legyen, hogy az egyszerű hibrid hajtást népszerűsítse és leszámoljon a kínos külsejű hibrid Toyota sztereotípiával, de színe eddig nem volt, ami ordas hiba.
Hazánk útjait az autógyártók tesztközpontjai is megirigyelhetnék, olyan jó futóművallatók; így különösen elismerésre méltó, hogy egy Toyota Hiace hazánkban futott egymillió kilométert.
Felerősíti haszonjármű részlegét a Toyota, melyben eddig két modell, a Hilux és a Proace szerepelt, most a Proace City-vel bővül a sor és egy új stratégiával.