Különös dolgok történnek a Tesla körül, bár most épp egy állítólagos ügyfél panaszkodik azért, mert felemás ajtókkal kapta meg autóját. Előfordulhat ilyen?
A Bollingernél komolyan gondolják, hogy a kocka terepjáróból valóság lesz, szélcsatornában edzik. Ki is jött néhány probléma, ami miatt változik az autó orra.
A még bemutatástól évekre lévő második generációs Tesla Model S-t vette témájául portfóliójában Emre Husmen, egy kanadai formatervező. A végeredmény lenyűgöző.
Ha az utcán nem lenne elég, hogy mindenkinél gyorsabb vagy, mostantól versenypályán is odapörkölhetsz a nagyok orra alá egy Teslával, elkészült ugyanis a kulcsrakész versenyautó.
Néhány héttel ezelőtt a Tesla 710 millió dolláros veszteséget jelentett be, amelyet most újabb negatív hír követett. Elon Musk a Twitter csatornáján üzente meg, hogy kénytelenek az autógyár dolgozóinak létszámát 9 százalékkal csökkenteni.
Kombi, vagy shooting break, szinte mindegy, utóbbi a ma divatosabb szóhasználat. A Tesla viszont nem tervezte egyiket sem, még jó, hogy valaki csinált a Model S-ből.
Először balesetezett Tesla 3 Amerikán kívül, a jelentősen összetört kocsi éppen AutoPilot módban volt és a sofőr nem figyelt. A Tesla egyelőre nem vállal felelősséget Amerikán kívüli balesetért.
Nem csak a kereslet rekordszámú a Tesla Model 3-ra, hanem a megtehető kilométerek száma is. Legutóbb 830 km-t sikerült vele autózni úgy, hogy az akkumulátor sem merült le teljesen.