Megérkezett a Range Rover Velar csúcskivitele, a csinos megjelenésű hatalmas SUV orrába V8-as motor került. Az SVAutobiography kívül belül kisit más, de főként sportosabb, mint ahogy eddig ismertük.
Szinte már hagyomány a Mansory-nál, hogy a drága autókból még drágábbat faragnak, miközben a jóízlést a bokor alá dobják. Íme a Velar, karbonba és olcsó LED-ekbe mártva.
Hogy újabb kabrió SUV-t készített volna a Land Rover? Még egyszer talán nem lövik el ezt a poént, de ki tudja. Lehet, hogy megtetszik az ötlet, amit egyik feledékeny sofőrnek köszönhetnek.
A SUV őrület az Euro NCAP-nél is külön kategóriát teremtett, így a szabaidő-autókat külön csoportba is sorolják. A Velar most ezek koronázatlan királyaként teljesített a törésteszten.
Már akkor szabadidő-autót gyártottak, amikor senki más. Ki tudhatná jobban, milyennek kell lennie? A Velarral most az egész SUV-divatőrület szemébe röhög a Range Rover.
Ötféle motorral, légrugózással, összkerékhajtással, három kijelzővel és behúzható kilincsekkel bódítja a hazai közönséget a Velar. Éppen 20 millió alatt kezdődik.