Személyautóknál még gyerekcipőben jár a napelemes töltéstechnológia, már ami az autókba épített telepeket illeti. A Toyota most ezzel előreléphet, tesztelnek egy napelemekkel borított Priust.
A 2019-es modellévre megújult a Toyota Prius hazánkban is kapható konnektoros hibrid változata. A PHEV modell praktikusabb lett, mint eddig, ráadásul már most teljesíti a fél év múlva hatályba lépő károsanyag-kibocsátási előírásokat.
Minden autóvásárlási sztori érdekes, temérdek eltérő kiindulási pont vezethet ugyanahhoz az autóhoz. Kezdem is a sztorizást, én miként kötöttem ki mai autómnál, a 14 évvel ezelőtti Év Autójánál, 14 éves Toyota Priusomnál.
Motorolajdoktorunkhoz az elnyűhetetlennek hirdetett Toyota Prius olajfogyasztása kapcsán érkezett kérdés. A jelenség létezik, de nem kell miatta kétségbe esni.
Nagy adag sportossággal dobta fel a Toyota sportrészlege a frissített Priust. A TRD olyan kiegészítőket készített, amiktől jobban mutat a kocsi, meg talán egy hangyányit gyorsabb is.
Az elmúlt 10 évben rendre csak nőtt a hazai autópark átlagéletkora, jelenleg 14,1 év. Az ilyen korú autóknál pedig már jellemző sajnos a rozsdásodás. Ilyen korú az én Priusom is...
Mostantól világszinten is elérhető az eddig csak Japánban árult összkerekes Prius, de ami talán a legfontosabb, hogy kicsit átrendezték az orrát és a hátulját is.
Kicsit erős ugyan, de ezzel a megoldással biztosan kiküszöbölhető az a probléma, miszerint mindenki el akar tiporni az úton, csak mert Priusszal közlekedsz.