Rendesen átszabták a Nissan legkisebb kisautóját, a Micra komolyabb kocsi benyomását kelti. Komoly is, ha azt nézzük, mit ad, de amúgy maradt, ami volt: vidám városi verda.
A Nissan Micra európai kisautóból világautó lett, ezt jelzi az is, hogy immár Indiában és Kínában gyártják - az autóiparban manapság ezt jelenti a világ. Meg hát azért is, mert ezekben az országokban a legolcsóbb jelenleg a gyártás.
Háromévesen szinte kötelező a modellek megújulása, a Micra esetében azonban a szokásos ráncfelvarrásnál komolyabb a frissítés: a világautóból ugyanis számunkra, Európa számára fazonírozott modell lett.
Gyári skiccen látható a Nissan olcsó almárkájaként újjászülető Datsun első modellje. A még végleges név nélküli modell alakjából jól kivehetők az alapokat adó Micra vonásai, arca azonban egyedi.
Világszerte 841 ezer autóját hívja vissza szervizeibe a japán Nissan. A nálunk is népszerű Micra kisautó és a hazánkban nem forgalmazott Cube kisegyterű érintett.
Immár 3 éves, megérett a frissítésre a Nissan Micra. A thaiföldi verziót már meg tudjuk mutatni, Európába azonban nem ilyen, hanem dinamikusabb formával jön a Nissan legkisebb modellje.
A hír nem friss, de miként a Nissan Juke-R bemutatkozása kapcsán is csepegtetve jöttek az információk, a mai show kapcsán is van új: este 6-kor lesz meg a nyertes.
Furcsa útját választotta a spórolásnak a Nissan, kompresszort illesztett a Micra 1,2 literes benzinmotorjára. Az eredmény: a szokásosnál jóval lendületesebb menet, s egész kellemes értékek a benzinkúton.