Minden eddigi Skoda eltörpül az új Kodiaq mellett, a hatalmas SUV pedig hét üléssel és tekintélyt parancsoló formatervvel koronázza meg magát a cseh gyártó kínálatában. Már csak az a kérdés, hogy kinek éri meg kifizetni érte a 25,5 milliót?
Több hónapnyi információcsepegtetés után bemutatták a második generációs Skoda Kodiaqot. A családi SUV most először érhető el konnektoros hibridként, emellett marad a dízel hajtáslánc is, mindez pedig a korábbinál egy jóval nagyobb köntösben tálalva.
A Skoda megvillantotta a második generációs Kodiaqot egyelőre csak álca alatt, de a technikai adatokat már le is leplezték a csehek. Most először plug-in hibrid hajtáslánccal is kérhető lesz a Skoda SUV-ja több mint 100 kilométeres zöld hatótávval.
Sokkal fontosabb a Skoda számára az, hogy modelljeik egységesek legyenek, mint azt elsőre gondolnánk. Apró, de nem elhanyagolható újításokat kapott a Kodiaq és a Karoq.
Ügyes kezű diákok tanulnak a Skodánál, akiknek minden évben izgalmas programjuk van. A száraz tanulás mellett autót kell építeniük, az idei különösen jól sikerült.
A világ leggyorsabb hétüléses SUV-ja cím az övé, mégis csak ötülésesként járt nálunk a Skoda Kodiaq RS. Így is bőven szerethető, s igazából nem is a sportvonal miatt.