Ha már masszívan múltidézésről szól a Suzuki negyedik generációs Jimny-je, érdemes felidézni a sportos emlékeket is, például azt, amikor '82-ben megjárták az ősével a Dakart.
Sokszor nehéz megérteni a divatot, de nem is feltétlenül kell, ha valami menő, akkor azt jobb, ha elfogadjuk. A Jimny most menő, olyan érthetetlen módon, akárcsak a gumicsizma.
Negyedik generációjához ért a Suzuki Jimny. Minden eddiginél jobb, minden eddiginél cukibb, olyan autó, amit mindenki imád, pedig használhatósága nem a legjobb.
Jövőre lesz 50 éves a Suzuki Jimny, az évfordulót pedig már az új modellel ünnepelhetik. Jóval karakteresebb elődjénél, mely egyszerűségéből fakad, éppen ezért egy egészen új szegmenst is bekebelezett a kis terepjáró.
Lassan kevesebbet látjuk az új Suzuki Jimny igazi arcát, annyi átépítés készült már hozzá. Sokan látják benne a Mercedes G-osztályt, a Liberty Walk is erre alapozott.
Népszerűnek tűnik az új Suzuki Jimny azokon a piacokon, ahol már forgalmazzák. Ezért sem meglepő, hogy oflyamatosan érkeznek róla a legkülönfélébb rajongói elképzelések.
Kicsinyített G Merci, vagy Land Rover? Az első kommentek alapján mindenki ezt látta az új Jimny-ben, nekik mostantól nem kell képzelegniük, fergeteges készleteket alkottak hozzájuk.
Ismét négy új modellt törtek össze az Euro NCAP-nél, köztük kettőnél nem meglepő az eredmény, ám a Ford Tourneo Connect és a Suzuki Jimny a vártnál lejjebb teljesített.
Az 1998 óta szinte változatlan formában forgalmazott Suzuki Jimny végre generációváltást élt meg, ám az új modell sem veszített a terepjáró-képességeiből.