Benzinmotoros Focust most már csak három hengerrel vihetsz haza. Ha mégis négy hengerre vágynál, akkor a dízelmotorok jöhetnek szóba. Egyelőre azok közül is csak a 150 lóerősek, pedig már a 120 pacival is tökéletesen megfelel a mindennapok során.
Nagy a pörgés a Ford GT háza táján. Nemrég bejelentették, hogy a tervezettnél tovább marad gyártásban az autó, most pedig egy különleges szériát is piacra dobnak belőle.
Mondhatni, hogy forró téma a Ford EcoBoost motorjainak néhány tűzesete, ám egyrészt nem minden autó érintett, másrészt a gyár visszahívással segít megelőzni az érintett autókon a problémát.
Kevés ikonikusabb modell létezik, mint a Ford GT40 versenyautó, modern verziójánál, a Ford GT-nél pedig kevés drágább létezik. Most a kettőt összeépítették, aminek az eredménye fenomenális.
A kompakt piac meghatározó alakja, de megtörtént vele az, amitől a legtöbb vásárló fél. A turbósított, hengerétől vesztett Focus már nem tűnik annyira jó üzletnek, legalábbis ebben a formában nem.
Furcsa módon most nem egy újabb prémiumautóból készült profi fahrt autó, hanem egy Fordból. Az Edge-re építettek filmezéshez szükséges eszközöket, a végeredmény meggyőző.
Tíz év múlva vélhetően csak a típus legnagyobb rajongói fogják tudni, hogy milyen változásokat hozott a Mondeo életében 2018 tavasza, most viszont érdemes tudni róla.