Az új Duster csúcs dízelét már próbára tettük, most pedig az 1.2 turbós benzinest vettük szemügyre közelebbről. Számos területen nagyon sok versenytársat elver, egy dologban viszont elvérzett.
Verhetetlen ár-érték arányával már újkorában is elég jó vétel volt. A Dustert lehet imádni, vagy utálni, az viszont bizonyított, hogy alapos használat mellett is elégedett a vásárló.
Erős havazás csapott le az országra szerda reggel. A rendkívül intenzív havazás nem tartott sokáig, ám arra pont elég volt, hogy hirtelen ellepje az utakat, egy kamion ezért járt pórul az M7-esen.
Csúcsfelszerelt, dízelmotoros és összkerékhajtású verziójával vallattuk az új Dacia Dustert. Így sem drága, viszont mindent tud, még többet is, mint ami kell.
A Dacia hatalmas dobása volt a 2010-ben megjelent Duster, most itt a SUV második generációja, ami változatlanul bajnok alapárral rendelhető. Megnéztük, mit ad 3 millió forintért.
A külföldi menetpróba után egy hazai villámteszten hajtottuk meg a Dacia SUV-ját. A részletek mellett azt is eláruljuk, hogy miként alakulnak a hazai árak.
Nem ráncfelvarrás, új modell, de azért ne gondoljunk túl sokra, csak pont annyira, amennyi kellett. A Duster remek ár/érték arányú autó, és mostantól egy rossz szavunk nem lehet rá.
A Niva, bocs, 4x4 még mindig tökéletes terepjáró, Urban kivitele sem puhítja el, egykedvűen falja az erdőt. A Duster határai szűkebbek, de tudja tartani a lépést.