A Dacia Duster sem marad ki a sorból, a Jogger, a Sandero és a Stepway után ez a modell is megfordult nálunk az új logóval. Dízelmotorral és elsőkerék-meghajtással, igazi vidéki körülmények között teszteltük: vajon tudja még, amiért régen megszerették?
Nemrégiben új, 1,0 literes, háromhengeres alapmotor debütált a Dusterben is, most ebből készült az LPG-s verzió, amit hamarosan a Sandero, Sandero Stepway, Logan és Logan MCV modellsor is megkap.
Ferenc pápa nem tartozik a fényűzést kedvelő egyházfők közé, ez az autóválasztásán is meglátszik. Utazásai során az egyszerűbb, hétköznapibb típusokat részesíti előnyben, az ajándékba kapott Duster sem a luxus megtestesítője.
Eddig nem okozott csalódást egyik új Dacia Duster sem, ami nálunk járt. Legutóbb a forgalamzó által teherautóvá átlakított változattal találkoztunk. Vajon tovább növelte a tetszési indexet? Olvass tovább és kiderül!
A dízel és összkerékhajtású, ráadásul Techroad felszereltségű Duster nem csak a modell, a márka jelenlegi csúcsmodellje is. Korrektségével ma is állakat ejtő.
Már a hazai árlistákon is megjelent a Dacia Duster új, TCe 100 bázisváltozata, ami egy háromhengeres, 1,0 literes turbómotort jelent. Nyugdíjba küldi az 1,6-os szívót.
Bővülésbe kezd a Dacia, a romániai gyártósort fejlesztik, amit, a modellpaletta kiszélesítése követhet, kezdve a népszerű Dusterrel, melyből már nem csak egy verzió lenne.