A CR-V is megkapta az új Honda egyen-arcot a hatodik generációval, mellette megújult az e:HEV hajtás és eltűntek a kínálatból a fapados, elektromos rásegítés nélküli verziók. Íme a felhasználói szemmel is egyértelmű változások és újdonságok!
Európában először a CR-V kapta meg a Honda háza táján a konnektoros hibrid hajtást, emellett a márka full hibrid hajtással is elhozta az öreg kontinensre az SUV hatodik generációját.
SUV, vagy crossover? Mindig nagy a dilemma, mert nem mindegy, hogy hívja a gyártó, és az sem, milyen a termék. A Honda CR-V szerintem az előbbi, de akkor minek az összkerék?
Immár hibrid hajtáslánccal is kapható a Honda CR-V. Az újdonságot egy 1,5-ös turbós mellett vallattuk - különféle körülmények között, tankolásos fogyasztásteszttel.
Előszeretettel hangoztatja a Honda, hogy a világ legnagyobb darabszámban eladott szabadidő-autója a CR-V. A legújabb generációt kipróbálva egyértelmvé vált, hogy nem véletlenül viszik, mint a cukrot.
5,3 literes fogyasztást ígér a Honda legújabb SUV-jának, az új CR-V hibrid variánsáról van szó, mellyel most először kerül piacra Európában a márkától hibird SUV.