Eddig nem akadt párja a Lucid Air legerősebb változatának, de vajon mihez kezd a széria villanyautó egy gyorsulási versenyre épített Dodge Challengerrel?
Kevés gyártó mondhatja el magáról, hogy az autóját gyári állapotában eltiltják a gyorsulási versenyektől, azt pedig még kevesebb, hogy az övék a világ leggyorsabb sorozatgyártású autója. A Dodge mindkettő címet egyszerre zsebelte be.
Inkább tűnik kihívásnak, mint valódi munkának az, ami ezzel a Hellcattel történt. Bennégett egy raktárban, minden eleme sérült, mégis újjáépíteték. Vajon milyen lehet?
Váratlan élethelyzetek folyton adódnak, és sokszor nehéz rájuk tiszta fejjel reagálni. Ebben az esetben a Challenger tulaja végignézte, ahogy használják az autóját, de hogy mire, azt ő sem hitte el elsőre.
Búcsúzott a Demon, érkezett a Redeye, ami ha nem is annyira radikális, a 800 lóerőt így is meglépi. Friss külsőt is hozott, változott a géptető és szélesebb is lehet a karosszéria.
Határozottan visszafogták magukat a Dodge-nál, csupán 3300 darabot gyártottak le a legerősebb autójukból, most készült el az utolsó, amit elárvereznek.
Megérkeztek az első fotók a frissítés útjára lépett brutális Dodge-ról. Sokáig a Hellcat volt a legerősebb kapható izomautó, mely most klasszikus vonalakat hoz a jelenbe.
Van valami megmagyarázhatatlanul vonzó ebben a Dodge Challengerben. Pedig alig van rajta eredeti alkatrész, az autópályafaló izomautóból komoly off-road járgányt faragtak.
Tarantino filmjei nem csak vérben, de jellemzően benzinben is úsznak, autózás szempontjából is érdekes mozikat alkotott. Mint például a Halálbiztos, amiből az egyik autó most eladó.
Látva a Demon hivatalos adatait, az állítólagosan kiszivárogtatott adatok alaptalanok voltak. Speciális, sorozatgyártású autóban sosem látott verseny technikákat ad, mégsem állhat rajthoz.