A General Motors néhány éve az Opel és a Vauxhall márkák elengedésével lemondott európai érdekeltségeiről, most viszont egy teljesen új arculattal térnek vissza.
Sportautókat megszégyenítő erő lakozik a Cadillac CTS izmos verziójában, de a mindössze néhány kilós távirányítós kivitel is komoly meglepetéseket okozhat.
Húsz évvel ezelőtt a GMC Yukon Denali alapjain érkezett az első Escalade a maga letaglózó méreteivel. Az új generáció pedig szintén közös alapokon osztozik a Chevy Tahoe és a GMC Yukon modellekkel.
A gyorsan átalakuló vásárlói preferenciák nem kedveznek a hagyományoknak, így igazi fényűző luxust nyújtó szedán nélkül marad a Cadillac, pedig az amerikai márka pont erről volt híres.
Elérte a Cadillac sportos modelljeit is a downsizing jelensége. Az új CT5-V modellben már V6-os szív dobog a V8 helyett, a CT4-V pedig csak soros négyhengerest kap.
Csúnya sztorik születnek erős autók tesztvezetéséről, van, hogy oszlopon vagy árokban kötnek ki, és nem mindig az ügyfél a hibás. A Cadillac saját sofőrje törte az autót, hátul utasokkal.