Az SUV-ok piacán már nehéz újdonságot mutatni, pláne ha az árcédulát sem a csillagos égig szeretné feltornázni a gyártó. A BYD viszont 16 millió forintért egy olyan elektromos városi terepjárót kínál, amelyre bármely európai márka elégedetten csettintene.
Irigykedve figyeljük a kínai autópiacot, ahol szimplán átváltva az árakat, valóban megfizethető autókat kínálnak a gyártók. Itt egy újabb példa a BYD-tól.
Idén is rengeteg újdonsággal rukkol elő a BYD az európai vásárlók számára, többek között két almárkája debütál a kontinensen, a Genfi Autószalonon pedig az összes újdonság látható lesz.
Megszületett a megállapodás, immár hivatalos, hogy a BYD az első európai személyautó gyárát Magyarországon fogja felépíteni, ahogyan azt sejteni lehetett, az ország déli részén.
Három típussal indult el itthon a kínai BYD, amelyek közül mi az Atto 3-at teszteltük elsőként. Talán ez lehet a húzómodell is, hiszen a manapság oly divatos szabadidő-járművek közé tartozik, és nem vall szégyent, sőt!
Grandiózus méretekkel megáldott hajót tesztelt a kínai partoknál a BYD, amely több ezer jármű befogadására is képes, az óceánjáró pedig újabb jele a kínai márka globális törekvéseinek.
Stabilan őrzi globális szinten a kínai óriás a piacvezető szerepét az elektromos autók piacán, csak az idén eddig több mint 2 millió villanyhajtású járművet értékesítettek.