Egyelőre csak az észak-amerikai piacra szánt verziót mutatta meg az Audi, hiszen nyakunkon a New York-i Autószalon. Valószínűleg az európai változat sem tér majd el tőle jelentősen.
Egy prémiumautó használtan is az, és ez akkor sem változik, ha közben 20 év telik el. Aki ezt tudomásul veszi, tudja, mire költ milliókat, de van az a pont, ahol már túl sok, még egy ilyen közel hibátlan A8-nál is.
Használtteszt egy tavalyi autóról? Nem, ennyire mi sem vagyunk idióták, ezt az A3-ast igazából csak azért írjuk használtnak, mert újonnan már nem lehet kapni.
Befutott színészek, magas költségvetés, profi pilóták. A Ronin nem is autós filmnek indul, mégis minden idők legkomolyabb üldözéseit láthatjuk benne, és idén 20. évfordulóját ünnepelhetjük.
Utolsókat sóhajtja az öreg kalandor. Ám hirtelen történik valami. Egyre közeledik egy mennyei hang. De ez nem angyali ének, hanem az Audi RS 5 Coupe V6-os motorjának érces üvöltése.
Formájával a nagytesó A8-ast idézi, 48 V-os hibridrendszerrel is érkezik az új Audi A6, ami közönségpremierjét természetesen a Genfi Autószalonon tartja.
25 évvel ezelőtt alapították az Aud Hungaria céget, egy évvel később indult a motorgyártás Győrben, a TT 20 éve érkezett, idén pedig villanymotorokkal és az új Q3-mal is bővül a győri paletta.
Még ma is klasszul mutat egy első generációs Audi TT, pedig a legfiatalabb is 12 éves, a legidősebb pedig éppen 20. Nem indított szépen, de megalapozta a hazai Audi-gyártást.