Millió apró részlet teszi nagyon újjá az A6 formáját, legalább ugyanennyi precízen kivitelezett alkatrész eredményez kiváló minőségérzetet, de ezeket csak az fogja tudni, aki benne ül, mások észre sem veszik, legalábbis így.
Egészen megdöbbentő az, amit most az Audi mutatott, ez itt a PB18 e-tron névre keresztelt sportautó a jövőből, melyben nincs vezetéstámogató, helyette profi pilótát kér a kormánya mögé.
Ugyanazon az úton járnak a rendes négyüléses kabriók, aminek a dinoszauruszok, vagy a kívánnivaló Mitsubishik már a végére értek; a kihalás felé. Szerencsére még van pár igazi kabrió, ilyen az A5 is, de még mennyire, hogy igazi!
Szupersportautó, mégis annyira természetes. Látványos, közben meg elegáns. Hangos, de nem ordenáré módon üvölt. Színtiszta dallam, amit előad. Ja, és ha neki jó a hengerlekapcsolás, akkor ez miért akkora bűn?
A Vredestein is beszáll a klasszikus abroncsok gyártásába, ám veteránok helyett az elérhetőbb és egyre népszerűbb youngtimer kategóriát célozza, első ilyen gumija az Audi quattróhoz készült.
Júniusban letartóztatták az eddigi legmagasabb Volkswagen alkalmazottat, aki érintett volt a dízelbotrányban. Rupert Stadler ellen bizonyíték is van, hogy tudott a 11 millió autót érintő csalószoftverről.