2020-ban érkezik az Audi első teljesen elektromos GT-je, az Audi e-tron GT, ami a 350 kW-os gyorstöltőjével kevesebb mint 12 perc alatt képes elérni a 80%-os töltöttségi szintet.
Az Audi valamivel készül a Párizsi autószalonra, amiről egyelőre nem tudni pontosan, mi is az, de egy biztos, már a lepel alól is adrenalin árad, mert egy R8-at rejt.
Igény kérdése, hogy mi számít tökéletesnek, de ha valami után nem marad kérdés, keserű szájíz, vagy bosszúság, akkor az lehet az. Az R8 ilyen. Megvan a zsiráf effektus, de csak találnék neki helyet.
Döbbenetes megjelenésével azonnal állakat szakít, és bár a tűzijáték kicsit halvány, a számok akkor sem hazudnak. Az RS5-höz fel kell nőni, akkor is, ha nehéz, ez valami egészen más, mint amit várnánk.
Próbáltunk nemrégiben 240 ezret futott Audi A4 kombit, de a rettegett multitronic váltós, már a 320 ezres óraállást közelítő Avantot nem utasíthattam vissza.