Állítólag a villanyautók ideális tömegközéppontja javítja a kezelhetőséget, viszont a nehéz akkumulátorok pont ellene hatnak. De mi a helyzet egy olyan kis mokány masina esetében, mint az Abarth 500e? Mutatjuk, mit művelt a kikerülő manővernél!
A BMW X4 M-ért a bajorok 30 millió forint körüli összeget kérnek. A Fiat sportmárkája, az Abarth viszont bő 11 millió forintért valami nagyon hasonlót kínál Brazíliában.
A múltidézés kártyát eddig szinte mindenkinek sikerült maximálisan kijátszania, nehéz hibázni. Az olaszok is meglátták, hogy járnak vele a legjobban, a Fiat-Mazda együttműködésből pedig ezt alkotta az Abarth.
A Mazda MX-5-re épülő Abarth 124 alapjaiban véve is egy izgalmas autó. Most tovább csavarnak rajta, jön a még keményebb GT verzió. Lássuk, mit tartogat nekünk az újdonság!
A legjobb időt nem ezzel fogjuk futni, de az élmény garantált, ennél jobban nem vigyorognál semmiben. Hörög, fújtat, csattog, és elfeledteti, hogy miből van, és ez jó.