A német trió hamarosan elektromosra válhatja csúcsmodelljeit. A BMW és a Mercedes már teszteli a sajátját, az Audi pedig fontolgatja az elektromos A8-at.
A nyolcvanas évek végén, az E32-es kódjelű 7-es sorozatból készült egy különleges prototípus, aminek nem csak a motorja, de a karosszériája sem mindennapi.
Különleges modell született az Egyesült Arab Emírségekben: kívülről egyedi színben pompázik a bajorok legnagyobb négyajtósa, de a motorháztető alatt is találni érdekességet.
Teljes tűzerővel tért vissza a BMW megújult 7-es sorozata. Tisztábbá tették a V8-as és V12-es motort, az új hibrid pedig igazán finom működést produkál, de számos területen okosabb és mutatósabb lett, kipróbáltuk.
Minden tekintetben többet nyújt a BMW új konnektorról is tölthető luxuslimuzinja. A 7-es hibrid végre soros hathengeres benzinmotort kapott, de a teljesítmény mellé nőtt az elektromos hatótáv is.
A vesék drasztikus növekedésnek indultak a BMW-nél, a csúcskategóriás modelleken már-már komikusan nagynak hatnak, de ezzel a drasztikus megjelenéssel is még jobban elválasztják őket a többi modelltől.
Ha valahonnan számíthattunk masszív tuningcsomagra a legerősebb 7-es BMW-hez, akkor az a G-Power volt. A műhely kicsit feltornázta az erőt, aminek a vége az M5-ével egyenlő gyorsulási idő lett.