Vannak bizonyos lépések, amiket végig kell csinálni ahhoz, hogy hozzászokjunk egy új autóhoz. Ha épp nagyon erősről van szó, akkor a tisztelet és az óvatosság az első, ez itt hiányzott.
Bár már minden figyelem a Ferrari legújabb szupersport-kocsijaira irányul, a 458-as még mindig a kínálatban van. A Ferrari "tömegmodellje" a Frankfurti Autószalonra különkiadást kap, hogy továbbra is fenntartsa a népszerű modell iránti keresletet.
Az 1261 lóerős Venom GT-t jegyző Hennessey Performance időről-időre kezelésbe vesz egy-egy olasz sportkocsit. A Ferrari 458 Italia Spidert hétszáz lóerősre húzták fel két turbó alkamazásával.
Sárga Ferrari, vörös Ferrari - természetes. Egy-egy kék, fehér és fekete modell is becsúszik a kínálatba. De zöld? Azt hinnénk, soha. Pedig van a világon két új zöld Ferrari.
A képeken látható Ferrari 458 Italia tulajdonosa nem volt elégedett a sportkocsi gyári kinézetével. Előbb a maranellói felniket HRE kerekekre cserélte, majd az amerikai Vörsteinerhez fordult, hogy kicsit szedjék rendbe a kocsit.
Átok ül a Ferrarin, a minőséggel vannak problémák, vagy normális, hogy több tízmilliós szupersportkocsik egymás után égnek porig? Talán soha nem tudjuk meg a választ, de összegyűjtöttük az elmúlt évek legmelegebb eseteit.
Német tuningcég vette kezelésbe a Ferrari 458 Italia nyitható tetejű változatát, körbekarbonozták, átalakították a futóművet és előhúztak még 40 lóerőt a V8-asból.