Merőben más irányba indult el a 3008 harmadik generációja, hiszen az eddigi klasszikus SUV formát egy kupésabb formaterv váltotta fel, és búcsút mondtak a kizárólag belsőégésű motoros modelleknek. Így is sikeres lehet a 3008?
Ciki, ha dízel, a háromhengeres benzines meg milyen már?! A Peugeot új gázolajosa viszont elég jó párosítás a díjnyertes crossoverhez. Nem kell még temetnünk a sátán üzemanyagát.
Új modelljeivel is terjeszkedne a PSA Afrikában, de a namíbiai gyártás vélhetően inkább a kedvező árú munkaerő miatt valósulhat meg, két modell már biztosan itt fog készülni.
Célba ért a 2018-as Dakar mezőnye, a Peugeot zsinórban harmadjára nyert, Carlos Sainznak pedig ez a második győzelme. A Peugeot-nak ez szép zárás, jövőre már nem indul a gyári csapat.
Újra próbára tettük a Peugeot 3008-at, ezúttal már az Ev Autója cím győzteseként. A franciák SUV-ja továbbra is elképesztően izgalmas, mégis ésszerű autó, de vajon megérdemelten nyert?
Egyelőre csak dízelmotoros GT kapható az Év Autójának választott Peugeot 3008-ból, sportos GTi-t viszont úgy tűnik, nem kapunk, helyette viszont jön egy elég izmos hibrid.