Egy ideje már komolyodik a 3-as BMW, de most érezni rajta igazán azt, hogy beérett. Már nincs sok különbség az 5-öshoz képest, de van terület, ahol még jobb is nála, és ez a vezethetőség.
Rajthoz áll az új 3-as BMW is, és nem csak a piaci megjelenésről van szó, pályaversenyeken fog részt venni, amihez már készülnek is az első autók és megvannak a pilóták is.
A kategóriában elsőként lépett újabb generációba a 3-as BMW, ezzel minden versenyzőnél modernebb, és minden eddigi 3-ashoz hasonlóan kiváló vezetési élményt ad, magasabb kategóriákból kapott extrákat.
Ritka sportautókat, különleges szériákat érdemes úgy elcsomagolni az utókornak, ahogy ezzel az E46-os kupéval tették. Tucatautóból is lehet így értékeset varázsolni?
50 százalékot javítottak a konnektoros 3-as BMW hatékonyságán, de a tisztább üzem mellett szem előtt tartották a sportosságot és a vezetés élményét is.
Pompás időszakot élünk, eljött a kor, amikor a 20 évnél öregebb prémiumautók árai még alacsonyak, de felszereltségük már magas. Még kabriót is kapni rettentő olcsón, de milyen egy ilyen E36 23 évesen?
Bár a hivatalos bemutató előtt lebukott, most azonban teljes egészében is láthatjuk a vadonatúj, hetedik generációs 3-as BMW-t, mely minden eddiginél sportosabbnak ígérkezik.