Háromtengelyes kivitelben teszteli a Mercedes-Benz az Urban eTruckot
Mára már elfogadott tény, hogy a városok levegőjének szennyezésében nagyon komolyan ludasak a dízel haszonjárművek. Ezért van szükség egyre több
elektromos buszra, amelyek töltésére különféle megoldásokat dolgoznak ki. A buszok mellett persze a teherszállítók is javában füstölnek, így a dízel kamionok kiváltására is többféle próbálkozás történik, akár
áramszedős, vagy
gázturbinás elektromos kamionok formájában. A városban dolgozó teherautók - például
kukáskocsik - viszont a személyautóknál megismert akkumulátoros változatban is készülhetnek, a napi szinten megtett rövidebb távolságok miatt. Az áruterítők piacán például 2020-ban kíván megjelenni a Mercedes-Benz tisztán elektromos hajtású járművel.
Az Antos alapjaira épül a Mercedes-Benz új villanymotoros teherautója
Áramszedő, gázturbina és minden egyéb kiegészítő nélküli elektromos meghajtású teherautó a Mercedes-Benz jelenleg Urban eTruck néven tesztelt, háromtengelyes prototípusa. A márka sorozatgyártású Antos típusára épülő újdonság középső tengelye hajtott, ide került a két kerékagyba épített villanymotor. Az első és a második tengely között, az alvázban, valamint a fülke alatt kapott helyet a lítiumion akkumulátorcsomag, amely 200 kilométeres hatótávolságot tesz lehetővé a 26 tonna össztömegű járműnek. Ezzel egészen biztosan sokféle területen olyan megoldást jelent majd az elektromos áruterítő, amely elegendő mai dízel társainak kiváltására. Ráadásul jóval gyorsabban, mint ahogy az a személyautók esetében zajlik.
Az akkumulátorok a dízelmotor helyén és az alvázban kaptak helyet
Olyan gyártót vagy társaságot keresek aki tudna nekem segíteni az üzemanyag megtakarító elméletemet anyagilag támogatni és megtervezni.
Ez mellet egymáshoz elhelyezett mágnesek- gauss kimutatása számokkal.
És a gyártást megvalósítani .
Read more: http://uzemanyag.hupont.hu/8/leendo-temekek#ixzz4JSKgtwHZ