Szinte új autók 2,5 millió forintért
Piaci körkép: új és újszerű autók 2,5 millió forintig
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Kevés új autó kapható meg 2,5 millió forintért. A költési keretet jellemzően nehezebb felfelé tornászni, mint az igényekből lejjebb adni, így ezúttal újszerű, 1-2 éves, keveset futott modelleket kerestünk.
A fenti ideológia mentén kerestünk újszerű, legfeljebb kétéves, 20 000 kilométernél nem többet futott, normál állapotú, kötelezően elvárt extraként légkondis használt nem feltétlen nullkilométeres autókat a Használtautó.hu rendszerében. A cikk írásakor talált 79 autóból amúgy 53 még teljesen futás- és mondhatjuk úgy is „pukimentes”. Temérdek kereskedő kínálja vadonatúj, raktáron lévő autóját is a Használtautón, ugyanis autós tematikában ezt az oldalt böngészik a legtöbben, itt lehet a legtöbb kuncsaftot elérni, s bizony a legjobb ajánlatokat is kapni.
Újszerű autók 2,5 millió forintig
A Chevrolet Spark (természetesen az új) négyhengeres egyliteres benzinmotorral, az elvárt légkondival, 6 légzsákkal, 6 hangszórós CD-rádióval nem egész kétévesen 1 649 000 forintért a kínálat legolcsóbb, s talán legjobb ajánlata. Még garanciális, márkakereskedésből kínált. Igen, ezt már régóta tudjuk, hogy Chevyt venni most minden eddiginél jobb, s ez a példány amúgy különösen ajánlható, hiszen jellegzetes levelibéka-metálszínében egészen jól, vitathatatlanul jellegzetesen mutat.
Modell | Teljesítmény [LE] | Évjárat | Óraállás [km] | Ár [Ft] |
Chevrolet Spark 1.0 LS Plus AC | 68 | 2012 | 16 000 | 1 649 000 |
Chevrolet Spark 1.0 LS Plus AC | 68 | 2013 | 0 | 2 290 000 |
Dacia Logan 1.2 Arctic | 75 | 2013 | 0 | 2 301 000- 2 450 000 |
Dacia Sandero 1.2 Arctic | 75 | 2013 | 2 399 | 2 099 000 |
Dacia Sandero 1.2 Arctic | 75 | 2013 | 0 | 2 240 000 |
Fiat 500 1.2 8V Lounge | 69 | 2012 | 15 824- 17 862 |
2 249 000 |
Fiat 500 1.2 8V Lounge | 69 | 2013 | 14 321 | 2 295 000 |
Fiat Panda 1.2 8V Lounge | 69 | 2012 | 11 000 | 2 349 000 |
Fiat Punto 1.4 Lounge S&S | 78 | 2012 | 7 200 | 2 480 000 |
Fiat Qubo 1.4 8V Dynamic | 73 | 2012 | 7 900 | 2 350 000 |
Hyundai i10 1.0i Lige | 67 | 2014 | 0 | 2 498 000 |
Hyundai i20 1.25 Color | 84 | 2012 | 15 000 | 2 499 000 |
Mitsubishi Colt Z30 1.3 | 95 | 2012 | 11 000 | 2 350 000 |
Nissan Micra 1.2 Acenta | 80 | 2012 | 17 000 | 2 399 000 |
Nissan Micra 1.2 Visia | 80 | 2014 | 0 | 2 414 000 |
Nissan Micra 1.2 Acenta | 80 | 2013 | 7 600 | 2 490 000 |
Opel Corsa 1.0 Selection (15 darab) | 65 | 2013-2014 | 0 | 2 499 000 |
Peugeot 107 1.0 Active | 68 | 2013 | 7 500 | 2 350 000 |
Renault Twingo 1.5 dCi | 75 | 2013 | 18 500 | 2 180 000 |
Skoda Citigo 1.0 Ambition 75 | 75 | 2012 | 0 | 2 290 000 |
Skoda Citigo 1.0 Elegance 75 | 75 | 2013 | 10 100 | 2 290 000 |
Skoda Citigo 1.0 Elegance 75 | 75 | 2013 | 6 000 | 2 499 000 |
Skoda Citigo 1.0 Active 75 | 75 | 2013 | 0 | 2 499 000 |
Skoda Fabia 1.2 Tsi Ambition | 86 | 2013 | 5 800 | 2 499 000 |
Suzuki Alto 1.0 GLX AC | 68 | 2013 | 0 | 2 449 000 |
Suzuki Alto 1.0 GLX AC | 68 | 2014 | 0 | 2 499 000 |
Suzuki Splash 1.0 GC AC | 68 | 2013-2014 | 0 | 1 998 000- 2 013 000 |
Suzuki Splash 1.2 GLX+ CD AC MP3 | 94 | 2012 | 6 800 | 2 050 000 |
Suzuki Splash 1.0 GLX CD AC | 68 | 2012 | 9 600 | 2 250 000 |
Suzuki Splash 1.0 GLX CD AC | 68 | 2014 | 0 | 2 264 000 |
Suzuki Splash 1.2 GLX+ CD AC MP3 | 94 | 2013-2014 | 0 | 2 299 900- 2 494 000 |
Suzuki Splash 1.2 GS | 94 | 2012 | 11 902 | 2 390 000 |
Suzuki Swift 1.3 DDiS GLX AC ESP | 75 | 2013 | 6 500 | 2 199 000 |
Suzuki Swift 1.2 GC AC ESP | 94 | 2013 | 0 | 2 500 000 |
Volkswagen Polo 1.2 60 Trendline | 60 | 2012 | 10 598 | 2 299 900 |
Klímás Dacia Sandero tavalyról 2500 kilométerrel a 2 440 000 forintos újkori ár helyett 2 099 000-ért található, talán kerek kétmillióért el is hozható és még csak üzembe helyezési díjat sem fognak kérni utána, csak az állami sarcot, a vagyonszerzési illetéket kell rá kifizetni.
Divatautó is van 2,5 millió forint alatt, Fiat 500 Lounge. Jól láthatóan azonos telepről hasonló futással, legalább egymillió forinttal a listaár alatt. Talán ennek akadnak igazán rajongói. Ha már Fiat, egyterűpártiaknak, illetve családosoknak, praktikusan gondolkozóknak Qubo is van 2,35 millióért 7900 kilométerrel, ugyancsak több mint egymillió forinttal (harmadnyival) listaára alatt. Amennyiben valakinek netán a frissnek jóindulattal sem nevezhető Punto kellene, az is van, stop-starttal.
Akciósan, készletről az új Hyundai i10 is elvihető nullkilométeresen és klímásan 2,5 millióért, igaz, a háromhengeres alapmotorral. Tágasabb, komolyabb, de valljuk be, nem annyira trendi belterű, és nem új, hanem enyhén használt autóként i20 is van, már a remek 1.25-ös négyhengeres motorral. Ez sem egy rossz ajánlat, hiszen 600 000 forint maradhat a zsebben az újkori árhoz mérten. Mitsubishi Colt is akadhat, a Nissan Micra pedig nem is ritka egyévesen 2,5 millióig, akár egészen komoly ellátmánnyal – van például tempomatos is.
Az 1,0 literes, (háromhengeres) alapmotoros Opel Corsa raktárról nullkilométeresen csakugyan 2,5 milliós autó, lehet válogatni a színek közt, a listaárhoz mérten bő 10 százalékos kedvezménnyel. Nem meglepő a kifutó Peugeot 107 egyéves példányának felbukkanása a találati listán, most érdemes eladni, az új sokkal komolyabb autó lesz. Nagyon más lesz az új Renault Twingo is, mint a mostani, a nem egész egyéves 1.5 dCi motoros 2,18 milliós példányról pedig egy tudható biztosan: nem hazai autó, mert itthon dízelmotorral nem kínálták.
Bő félmilliós kedvezménnyel Skoda Citigo új autóként is van 2,3-2,5 millió között, ugyanebben az ársávban jobb ellátmánnyal csekély futással is kapható. Igazi miniautó, élénk és takarékos háromhengeres benzinmotorral, igazából még egy dízel utazóautó mellé is ajánlható városi szaladgálósnak, de aki csak ritkán megy hosszabb távra, az egyetlen autóként is ellehet vele. (Mindezt nem vakon írom, másfél éve jártam vele Horvátországban, feleséggel, gyerekkel!) Kétségtelenül komolyabb autó a Skoda Fabia, amely esetén egy 1.2 TSi motoros példánynál 5800 kilométeres használat 1,4 millió forintos, több mint 30 százaléknyi áresést jelent. Ugyanennyiért- 2,5 millióért – egy Suzuki Alto futásmentesen is vicc, de igazából az 1,0 literes háromhengeres és 1,2 literes négyhengeres motorokkal újként is megkapható Splash is komolytalan ajánlat, bár azért a nagyobb motoros, pláne a gazdag, ülésfűtéses GS ellátmánnyal, közel 700 ezer forinttal az új ár alatt nem rossz ajánlat. És persze Swift is van, akár a legfrissebb verzióból, nullkilométeresen, vagy dízelmotorral és háromajtósan is – ahogyan itthon sosem kínálták.
Jó ajánlatok ezek 2,5 millióért. És tudják mennyibe kerül egy (1.2-es, háromhengeres) alapmotoros, alapellátmányú Volkswagen Polo újonnan? 3 405 100 Ft. 13 hónaposan és 10 598 kilométerrel, gyári garanciával pedig 2 299 900 Ft. Az ár harmada ment ennyi idő alatt a levesbe.
Szerény összegért nézelődtünk, 2,5 millió forint sajnos egy újszerű autóért ma már nem sok, hanem kevés. Jól látható ugyanakkor, hogy az újszerű, de nem teljesen új autókkal nagyon komoly pénzek, az újkori vételárnak nem ritkán harmada is megspórolható. Okos ember bizony a Használtautó.hu böngészésével kezdi, s ha kellően józan, azzal is fejezi be az autóvásárlást.
Az, hogy az 1-2 éves autók 25-30%-os értékvesztést szenvednek el, csak elméleti dolog.
Mondhatnám úgy is, hogy a vevők által elvárt irrealitás.
Jól mutatja ezt a 26 db! valóban használt kínálat ebben az átkategóriában.
Na de ki akar egy fapados Fiat Bravot venni majd 2 évesen majd millióért?
Ezt 2 éve olcsóbban lehetett megvenni újonnan.
Persze, a lényeg az, hogy döbbenetes árelőnyökkel lehet szinte új autókat kapni.
Ha egy kicsit többet rászán az ember nemcsak minit kap:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_16v_easy_5000_km_magenszemelytol-7451449
Ha még egy picit ráköltünk, akkor nemcsak törpét kap az ember.
Itt van ez a Bravo 1,4es motorral, 5000 km-rel.
http://www.hasznaltauto.hu/auto/fiat/bravo/fiat_bravo_1.4_16v_easy_5000_km_magenszemelytol-7451449