Autók 500 ezer kilométer felett

Félmillió kilométernél is többet futott autókat néztünk - vannak érdekességek

Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!

A legtöbb vevő maximális futást állít be autókereséskor, mi viszont arra voltunk kíváncsiak, miket kínálnak félmillió kilométer felett, de 15 év és 1,5 millió forint alatt. Mutatjuk!


Másfél millió forint a zsebben és jó autó kellene? Nem szerény pénz ez, de a használtautó-piac legpezsgőbb szegmensében halászunk ennyiért. Ajánlat bőséggel van, mindenki tudja, hogy sokat ér a vezetett szervizkönyv és a tiszta előélet, de a jó vételeket bizony hamar elkapkodják. Újszerű, modern autót ennyiért nemigen kapni. Mit tesz a vevő, aki már lecsúszott egy-két igazán vonzó ajánlatról. Változtat a preferenciáján, nem olyat keres, amilyet mindenki, hanem olyat, amilyet jó eséllyel senki. Például extrém sokat futottat, 500 ezer kilométer felettit.
Mi lehet a jó egy sokat futott autóban?
Aki sokat használja autóját, az vélhetően a karbantartásokon sem spórol, nem kizárt, hogy a több kilométerre nem jut több hidegindítása, mint egy keveset futottnak, márpedig köztudott, hogy minden belső égésű motor bemelegedési ciklusban szenvedi el kopásának zömét. Nem mondom persze, hogy egy sokat futott autó feltétlenül nagyon jó, de az az előnye a hazai piacon mindenképp megvan, hogy szinte a kutyának sem kell. Ez pedig letöri az árát. Aki pedig nem riad meg attól, hogy egyszer majd költeni kell az autóra, illetve tudja, hogy gyakorlatilag minden használt autóra kell, az nem feltétlenül fog megriadni egy sokat futottól, már amennyiben azt karbantartották.
Hirdetés
Mit kapunk?
Szóval van másfél millió forint a zsebben, és kéne egy 15 év alatti, klímás és annak érdekében, hogy nehogy elkapkodják előlünk, 500 ezer kilométer feletti futású autó? A megfelelő paraméterezéssel mintegy 30 találatot ad a Használtautó.hu keresője, ez a szám persze az aktuális kínálat alapján folyamatosan változik. Egy biztos, ami a keresésbe belekerült, az nagyon rossz autó nem lehet. Pontosabban azt mutatja, hogy megfelelő karbantartással elfut 500+ ezer kilométert, eddigi tulajdonosai pedig gondolták is úgy, hogy érdemes az autó karbantartására költeni, nem cserélték le szerényebb futással, nem ütköztek vele gazdasági totálkárba.
Aki nem csak barátkozik az autózással, hanem aktívan űzi azt, az bizony tudja, hogy nem csak megvenni és tankolni, karbantartani, időnként javítani is kell egy autót. Jobb. ha nem akarjuk megtudni, hogy milyen szervizköltsége lehetett eddig annak a 2003-as, 586 ezer kilométert futott, de 850 ezer forintért quattroként, azaz összkerékhajtással és automataváltóval elérhető Audi A6 Avantnak, amit ma 850 ezer forintért hirdetnek - végig vezetett szervizkönyvvel, hibátlan állapotban. Hogy egy nagymotoros, automataváltós autó használtan nehezen eladható, azt mutatja, hogy az előbbi A6-hoz képest is 400 ezer forint (csaknem 50%) felár egy szintén kombi BMW 320d - 504 ezer kilométerrel, de legalább első tulajdonosától és hagyományos kézi váltóval. Legalábbis irányár szerint, de szintén végig vezetett szervizkönyvvel, felújított motorral, új futóművel és fékrendszerrel. Ugye, hogy ilyen előélettel nem is hangzik olyan rosszul az az 500 ezer kilométer?
15
Modell Évjárat Óraállás [km] Vételár [Ft]
Audi A6 Avant 2.5 V6 TDI quattro Tiptronic (180 LE) 2003 586 000 850 000
BMW 320d Touring (150 LE) 2004 504 000 1 250 000
Chevrolet Lacetti SW 1.6 16V Elite ACC (109 LE) 2006 506 300 390 000
Chevrolet Lacetti Sedan 1.6 16V Platinum (109 LE) 2006 502 200 700 000
Fiat Ducato 2.0 JTD Panorama L1H1 (87 LE) 2005 520 000 948 000
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi Ghia (131 LE) 2003 528 000 800 000
Ford Mondeo Turnier 2.0 TDCi Ghia Executive (131 LE) 2004 550 000 700 000
Mercedes-Benz E 200 CDI Avantgarde (116 LE) 2002 525 000 650 000
Mercedes-Benz E 200 CDI Classic (122 LE) 2005 668 060 1 400 000
Mercedes-Benz E 220 CDI Avantgarde automata (150 LE) 2003 573 000 1 490 000
Mercedes-Benz E 220 CDI Classic automata (150 LE) 2002 503 000 1 349 000
Mercedes-Benz S 320 CDI automata (204 LE) 2002 545 000 1 390 000
Opel Astra G Caravan 1.4 16V Classic II (90 LE) 2004 500 000 538 000
Opel Astra G Caravan 1.2 16V Viva (75 LE) 2003 560 000 650 000
Opel Meriva 1.7 CDTI Cosmo (101 LE) 2008 680 000 949 000
Opel Zafira 1.9 CDTI Cosmo (120 LE) 2006 545 210 999 000
Renault Clio 1.5 dCi Expression (80 LE) 2002 640 000 650 000
Renault Mégane Grandtour 1.5 dCi Voyage (86 LE) 2007 548 000 499 900
Skoda Octavia 1.9 TDI Business (90 LE) 2004 506 000 695 000
Skoda Octavia 1.4 Ambiente (80 LE) 2006 555 000 870 000
Skoda Octavia 1.9 PD TDI Ambiente (105 LE) 2005 620 000 729 000
Skoda Superb 1.9 PD TDI Classic (116 LE) 2007 620 000 850 000
Skoda Superb 1.9 PD TDI Comfort (105 LE) 2007 525 000 1 150 000
Skoda Superb 1.9 PD TDI Limited (131 LE) 2003 545 000 680 000
Toyota Corolla Wagon 1.4 D-4D (90 LE) 2005 620 000 880 000
Toyota Hiace 2.5 D-4D (102 LE) 2005 870 000 895 000
Volkswagen Golf Plus 1.9 PD TDI Premium DSG (105 LE) 2007 514 063 1 290 000
Volkswagen Passat Variant 1.9 PD TDI Comfortline (105 LE) 2008 560 000 1 395 000
Volvo S60 2.4 D Black Edition (131 LE) 2003 696 000 690 000
Volvo S60 2.4 D5 Momentum Automata (163 LE) 2004 587 654 790 000

Ha kifejezetten olcsó autót szeretnénk. Arra például, hogy a kőművesbrigád eljusson minden nap az építkezésre, vagy csupán a gyerekek az óvodába, kiváló választás lehet a Chevrolet Lacetti, ami kombiként és 1,6-os benzinmotorral 390 ezer forintért kelleti magát az érdi Opel márkakereskedésnél. Oké, van benne 506 ezer kilométer, lökhárítóin látható festékleverődés, kormánykerekének, első ülések közötti könyöktámaszának jól jönne egy új huzat. Nem üvölt róla, de nem is titok, hogy taxi volt, ugyanakkor egy működő, alig több mint 10 éves autóról van szó, gombokért. A félmillió forint alatti régióban egyetlen további autó, egy 2007 májusi Renault Mégane Grandtour 1.5 dCi található. Már a Mégane II frissítése utáni példány, a karbantartást biztosan igénylő, ám úgy híresen takarékos és sokat bíró 1.5 dCi-vel, közepes teljesítménnyel, azaz kettős tömegű helyett hagyományos lendkerékkel - 100 forint híján fél millió forintért és 548 ezer kilométerrel.
Árban feljebb haladva, 700 ezer forintért szintén taxis múlttal is rendelkező, ám lépcsőshátú Chevrolet Lacettit is találunk, talán szebb belsővel, mindenképp jobb felszereltséggel. De van ismerten sokat bíró Opel Astra G kombi is olcsóbban, rizikósabb és fenntartás szempontjából zsebbe nyúlósabb pápaszemes Mercedes-Benz E-osztály, valamint szintén 1.5 dCi motoros, ám RS-nek öltöztetett Renault Clio. Ha már Renault, én a gyáribb állapotú Mégane Grandtourra voksolnék.
Nem meglepetés a félmillió kilométernél többet futottak listájában a Skoda Superb, 680 ezer kilométerrel olyan példányt kínálnak, amiről még a sárga taxifóliát se vették le. Vélhetően azért, mert bár 10 éves korával a budapesti taxizásból már kiszorul, vidéken még gond nélkül szolgálhat, pláne nagyszerviz után kínálva. Ahogyan Chevrolet Lacettiből, úgy Skodából is zömében taxik kínálkoznak - Octaviák és Superbek egyaránt. Utóbbiból van egy magán példány is, de már 1 millió forint feletti árral. Aki taxit keres, az 850 ezer forintért találhat olyat, aminek a cserélt motorjában csak 180 ezer kilométer van, ráadásul júniusig budapesti taxivizsgával és drosztengedéllyel is rendelkezik. Ha van ember, aki beleüljön, addig nem csak az árát termelheti meg, még pénzt is kereshet.
Budapestről kiöregedett taxi W211 Mercedes (E 200 CDI) 1,4 millió forintért kínálkozik, fiatalabb privát E 220 CDI olcsóbban kapható - ha nem is a fővárosban, mégis érdemesnek tűnik érte vidékre menni, már amennyiben Mercedest szeretnénk. Minimális felárral, de 10 helyett 15 éves S-osztályt is vehetünk az E-osztály helyett. Lehet jó is egy S Mercedes, mégis kevésbé ajánlanám.
Prémiumautót legolcsóbban Volvót kaphatunk, két S60 is kínálkozik a keresési feltételeknek megfelelő paraméterekkel, 700 ezer forint alatt közel 700 ezer kilométer futásút, 100 ezer forinttal drágábban 100 ezerrel kevesebbet futottat kaphatunk, igaz, utóbbi automataváltót is ad. Amennyiben a tér a lényeg, a kettővel korábbi szériás Ford Mondeo jó helyen szerepel. Két dízel kombi is kínálkozik. Csakis hosszútávfutónak ajánlhatók, lehetnek vele bajok is, de ha rendben van, akkor takarékos és jól megy. Az egyiket épp kettős tömegű lendkerék, kuplung és kinyomócsapágy cseréje után hirdetik, illetve további gyenge pontjait, üzemanyagrendszerét, porlasztóit és turbóját is hibátlannak mondják.
Amennyiben igazán nagy autóra vágynánk, Opel Zafirát 999, körablakos és 9 üléses Fiat Ducato kisbuszt 948 ezer forintért kaphatunk. Utóbbi puritánabb, fapadosabb, de tágasabb, hétköznapi használatra persze a Zafira a jobb. Utóbbi kormánykerekén is látható kopás, de nem lehet megmondani, hogy 250 vagy a hirdetésbe írt 545 ezer kilométer van benne. A Zafiránál kisebb Meriva 100 ezer forinttal olcsóbb, igaz, bő 100 ezer kilométer többletfutással, de legalább az 1.9 CDTI-nél tartósabb, Isuzu eredetű 1.7 CDTI-vel. Utóbbi viszont egyterűsége ellenére lényegében egy kisautó. Ha őszinte autót szeretnénk, a 870 ezer kilométerével abszolút futásbajnoknak számító 2005-ös Toyota Hiace lehet a kedvencünk. Nem padokkal szerelt furgon, hanem plüsskárpitos, padlószőnyeges személykivitel, tessék figyelni, ritkaságnak számító automataváltóval! Ugye, hogy nem is akkora marhaság félmillió kilométernél többet futott autókat figyelni?! Akadhatnak itt érdekességek, valamilyen szinten az 1,4 millió forintos, gyári ülésmagasítós, „ide a rozsdás bökőt, hogy” taxis múltú, ám 80 ezer kilométerrel korábban motorfelújításon átesett 2008-as Volkswagen Passat kombi is az.
Tetszett a cikk?

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy azonnal értesülj a legfrissebb és legnépszerűbb cikkekről, amint megjelennek az Autónavigátoron!

Feliratkozom a hírlevélre

Hozzászólások

  • 2017.10.27. at 22:46
    Permalink

    Szerintem az arany középút a 3 max. 4 éves használt autó. Ilyenkor jóval kedvezőbb áron meg lehet őket kapni. Vannak ismerőseim akik csak így vesznek autót, pedig vehetnének készpénzért újat. Használják pár évig aztán csere.

  • 2017.10.27. at 22:46
    Permalink

    A reptéri illeték repterenként változik. Ahány átszállás a végállomásig, annyiszor adják hozzá az adott légitársaság díjához a reptéri illetéket. Minél kevesebb átszállás, annál alacsonyabb a végösszeg.

  • 2017.10.27. at 22:46
    Permalink

    Nem autós dolog, de engem nagyon bosszant az utazások hirdetése, ami kifejezetten legális csalás, hogy x forint, + z reptéri illéték, stb.
    Ey kb. olyan, mintha ay autót úgz hirdetnék, hogz x forint, + Z Ft a motor , vagz a kerekek ára.

  • 2017.10.27. at 22:46
    Permalink

    A cikk nagyon jol van megirva, sok munka van benn, alapos.
    A temavälasztäst nem ertem. Illetve ertem, csak meg nem akarom erteni. Hiszen en is abban a büvöletben eltem, hogy van jo ällapotu hasznält auto. Igen, letezik, biztos van ilyen, sokan tudnak rä peldät mondani.
    Ugyanakkor uj auto kaphato 2 millio forintert garanciaäval, olcso eves szervizzel.
    Miert akar a magyar 10-15 eves premiumnak nevezett kiszuperält Nyugat-Europäbol importält (ott mär semmit nem erö) bizonytalan autot venni es a penzet kockäztatni? Miert akar egy 15 eves BMW-vel többnek lätszani, mint en az uj Renault-mal? Ez tiszta gäz. Pont akiknek nem szabadna rizikozni, mert keves penzük van, esetleg nem is lesz mostanäban egy felmerülö nagyobb javitäsra, pont azok rizikoznak, ältaläban a keresetükre vagy megtakaritott penzükre hivatkozva. Nem lätjäk a fätol az erdöt.
    En is hittem abban, hogy van jo auto, meg becsületes elado, meg veletlen vettünk az asszonynak egy ujat es ez mär nem kell cimü helyzet. Nincs. Az uj autonäl nincs jobb. Ha Dacia van räirva es uj a legkondi, a fekbetet, az olaj es a motor (merthogy uj!!), akkor legyen ugy. 4 ev garancia alatt ha esetleg baja lenne, megcsinäljäk. Assistance van az uj autokhoz, sok ugynevezett premiumot lätok lerobbanni utközben autopalyan es integetnek mindenkinek. Nem ertem ezt a hozzäälläst. Mär a legutolso munkanelkülinek is Audija van. 20 eves, csilli-villi alufelnis, nem indul elsöre, nincs fek es az összes hibajelzö vilägit, de legaläbb Audi A8 V8, evente pärszäzezres fenntartäsi költseggel. Ha annak a vetelärät befizette volna egy uj Daciära, akkor 4 evig biztos lehetne az autojäban. Persze hogy 1,5 millioert nem adnak uj autot. Viszont ez mär az a hatär, ahol szinte bärmilyen bank keresetigazoläs nelkül olcso vagy alkalmankent 0 kamatra odaadja az uj autot. Tehät ertem a temavälasztäst, csak nem ertem meg, miert ez az igeny az autoväsärloktol, tehät a Kedves Olvasotol! Biztos belegäzoltam pär büszke un Premium tulajdonos lelkebe, de ne felejtsük el: Nälunk -17 van es az uj autom pöccre indul. Sok autotulaj itt a häz elött vakargatja a fejet a csilli villi 10 eves premiumja mellett ällva, mert a premium csak nem nyujt meg fapados szolgältatäst sem: nem indul. Vajon mi a fontos egy autonäl? Fontos-e, hogy megbizhatoan müködjön, hogy tiszta legyen belül, tiszta legyen a klima, müködjön minden extra? Vagy csak az fontos, hogy kivülröl hogy nez ki? Es nem fontos, hogy milyen bakteriumok elnek 10 eve a nem karbantartott legkondiban, vagy hogy ki milyen olajat rakott bele 5 eve, hänyszor volt mär totälkäros es ki hol rugatta le a kuplungot? A magyar ember hisz a mondäkban es mesekben, ugy akar jol järni, hogy hülyenek is tarthassa az eladot, akitöl olcson a szupercar-t vette. Meg a sväjci orvos csaläd, akik sosem ültem a hätso ülesen es a csomagtarto ki sem volt nyitva cimü törtenetek …

  • 2017.10.27. at 22:46
    Permalink

    A cikk nagyon jol van megirva, sok munka van benn, alapos.
    A temavälasztäst nem ertem. Illetve ertem, csak meg nem akarom erteni. Hiszen en is abban a büvöletben eltem, hogy van jo ällapotu hasznält auto. Igen, letezik, biztos van ilyen, sokan tudnak rä peldät mondani.
    Ugyanakkor uj auto kaphato 2 millio forintert garanciaäval, olcso eves szervizzel.
    Miert akar a magyar 10-15 eves premiumnak nevezett kiszuperält Nyugat-Europäbol importält (ott mär semmit nem erö) bizonytalan autot venni es a penzet kockäztatni? Miert akar egy 15 eves BMW-vel többnek lätszani, mint en az uj Renault-mal? Ez tiszta gäz. Pont akiknek nem szabadna rizikozni, mert keves penzük van, esetleg nem is lesz mostanäban egy felmerülö nagyobb javitäsra, pont azok rizikoznak, ältaläban a keresetükre vagy megtakaritott penzükre hivatkozva. Nem lätjäk a fätol az erdöt.
    En is hittem abban, hogy van jo auto, meg becsületes elado, meg veletlen vettünk az asszonynak egy ujat es ez mär nem kell cimü helyzet. Nincs. Az uj autonäl nincs jobb. Ha Dacia van räirva es uj a legkondi, a fekbetet, az olaj es a motor (merthogy uj!!), akkor legyen ugy. 4 ev garancia alatt ha esetleg baja lenne, megcsinäljäk. Assistance van az uj autokhoz, sok ugynevezett premiumot lätok lerobbanni utközben autopalyan es integetnek mindenkinek. Nem ertem ezt a hozzäälläst. Mär a legutolso munkanelkülinek is Audija van. 20 eves, csilli-villi alufelnis, nem indul elsöre, nincs fek es az összes hibajelzö vilägit, de legaläbb Audi A8 V8, evente pärszäzezres fenntartäsi költseggel. Ha annak a vetelärät befizette volna egy uj Daciära, akkor 4 evig biztos lehetne az autojäban. Persze hogy 1,5 millioert nem adnak uj autot. Viszont ez mär az a hatär, ahol szinte bärmilyen bank keresetigazoläs nelkül olcso vagy alkalmankent 0 kamatra odaadja az uj autot. Tehät ertem a temavälasztäst, csak nem ertem meg, miert ez az igeny az autoväsärloktol, tehät a Kedves Olvasotol! Biztos belegäzoltam pär büszke un Premium tulajdonos lelkebe, de ne felejtsük el: Nälunk -17 van es az uj autom pöccre indul. Sok autotulaj itt a häz elött vakargatja a fejet a csilli villi 10 eves premiumja mellett ällva, mert a premium csak nem nyujt meg fapados szolgältatäst sem: nem indul. Vajon mi a fontos egy autonäl? Fontos-e, hogy megbizhatoan müködjön, hogy tiszta legyen belül, tiszta legyen a klima, müködjön minden extra? Vagy csak az fontos, hogy kivülröl hogy nez ki? Es nem fontos, hogy milyen bakteriumok elnek 10 eve a nem karbantartott legkondiban, vagy hogy ki milyen olajat rakott bele 5 eve, hänyszor volt mär totälkäros es ki hol rugatta le a kuplungot? A magyar ember hisz a mondäkban es mesekben, ugy akar jol järni, hogy hülyenek is tarthassa az eladot, akitöl olcson a szupercar-t vette. Meg a sväjci orvos csaläd, akik sosem ültem a hätso ülesen es a csomagtarto ki sem volt nyitva cimü törtenetek …

  • 2017.10.27. at 22:46
    Permalink

    Lehet hogy még világ a világ ez így marad. Abban igazad van, hogy hétköznapi példánál maradva az élelmiszeripar stiklijei sokkak súlyosabb probléma! Csak ott szerencsés esetben néhány száz vagy ezer forintos kár ér és ismételten szerencsés esetben egy hányás/hasmenés kombóval megúszod a dolgot. A tartós egészségkárosító tényezőket hagyjuk mert ezek kritériumait évente változtatják pl. transzzsírsav, guargumi. Kocsinál ez néhány százezer vagy néhány millióba kerül nem beszélve a műszaki okok miatt történő balesetekre pl. rommá tört autó több darabból történő helyreállítása.

  • 2017.10.27. at 22:46
    Permalink

    [i]“Milyen üzletág az ami a csaláson alapszik?”[/i]
    Nem ez egyetlen “üzletág”, ami a csalásra épül, vannak ennek sokkal nagyobb volumenű képviselői is szerte a világban, csak azok igen jól leplezve vannak a nagyközönség elől.

  • 2017.10.27. at 22:46
    Permalink

    Azért a listában a Ducato és a Hiace eléggé kakukktojásnak számít(de lehetne említeni a Vitótól kezdve a Transiton át a Hyundai H1-ig az összes hasonlót), mivel teherautók és félmillió km-nél jóval nagyobb futásteljesítményre tervezték őket. 5-600 ezerrel megvenni egy furgont szerintem nem jár olyan nagy rizikóval, persze nyilván vannak azok között is jobb-rosszabb hírűek, tehát érdemes alaposan feltúrni a netet vásárlás előtt.

  • 2017.10.27. at 22:46
    Permalink

    Legalább letisztulna a piac, nem kell minden sarokra egy autókereskedés. Milyen üzletág az ami a csaláson alapszik? Minden üzleti tevékenység agyon van szabályozva, ez meg teljesen liberális…

  • 2017.10.27. at 22:46
    Permalink

    Nem vennék meg egy félmillió km-t futott autót akárhogy is volt karbantartva, bár csináltam már ennél nagyobb hülyeséget is. Tanulunk más hülyeségéből meg a sajátunkból is. Sokáig keresgéltem még találtam jó vételt egy barátom nagyapjánál. Az óratekergetést meg súlyos büntetném ahogy például az állatkínzást is kellene de nemigen történik meg.

  • 2017.10.27. at 22:46
    Permalink

    De így legalább nem szűri ki a Hahu a 200e km felettiekkel együtt.
    🙂
    Én a helyében a szövegben feltüntetném a valós értéket + le is fotóznám és akkor senkit nem verne át.

  • 2017.10.27. at 22:46
    Permalink

    Igen, nekem is van eladó sokat futott autóm. Nehéz az ilyesmit értékesíteni, mindenki a számlálónak hisz, pedig kb szinte biztos vagyok abban, hogy bármelyik jóval drágábban és elvileg kevesebbet futott társára többet kell költeni, mint az enyémre. Én mániákus leszervizelő vagyok, ha 1 valami nem úgy működik, ahogy kell, már cserélem is. Pont ezért nem fogom elkótyavetyélni, ha nem kel el értelmes áron, akkor használgatjuk, de van mellette még másik 2. Itt a járgány: 2008 V50 1.6 benzin, tényleges autópályás használat és hibátlan műszaki állapot, teljesen leszervizelve (új olajok, vezérlés, szíjjak, kerékcsapágy, gyertyák, nincs egy rossz szilentje, gömbfeje sem, rozsdamentes kipufogó, újszerű akksi, stb)stn.), dokumentációval, sérülésmentesen, szép állapotban.

    https://www.hasznaltauto.hu/auto/volvo/v50/volvo_v50_1.6_mo.-i_1.tul._toresment.uj_vez-10744405

  • 2017.10.27. at 22:46
    Permalink

    Bocsánat, ez lehet, hogy valóban erős volt. De ezek nekem konstrukciójukból eleve nem újszerűek. Pontosítok, újszerű, modern autót nem kapni ennyiért. Nem mondom, hogy ez baj. Magam egy több mint 12 éves Priusszal járok, amit imádok. És abszolút nem szeretnék ennél drágább, jobban féltendővel járni, öröm ebbe visszaülni minden tesztautóból.

  • 2017.10.27. at 22:46
    Permalink

    “Újszerű autót ennyiért nemigen kapni.”

    1,5 millióért nem kapni újszerű autót?
    Kiváncsiságból ránéztem az előbb egy tíz percre,a HaHu-n.
    Pont a Lacettikből találtam rögtön kettőt is,(47 ill 79 ezer km-rel)2007 ill 2008-as évjáratban.
    Leltem egy 9 éves Almerát is 1,39 millióért kínálva,szemre patyolat állapotban.
    Mitsubishi Lancer sedan,2008-as,98 ezer km-rel,1,47-ért.
    De vannak még bőven családi használatra is alkalmas típusok(Fabia,Aveo sedan,Kia Rio,régi Sx4),amikből másfélért igen korrekt darabot lehet találni,viszonylag csekély utánajárással.
    Persze a vevők egy részének a presztízs mindennél fontosabb.

Vélemény, hozzászólás?