Audi féláron? Használtteszten egy másfél éves A6 3.0 TDI quattro
Audi A6 3.0 TDI quattro, 2013 - használtteszt
Ez a cikk több mint 90 napja frissült utoljára, ezért kérjük, az olvasása során ezt vegye figyelembe!
Nemrég járt nálunk teszten enyhe frissítése után az Audi A6. Most egy korábbi, de mindössze 1,5 éves, féláron kínált példányt próbáltunk.
Hatalmas áresést szenvednek el a prémiumautók az első 1,5-2 évükben. Míg egy új A6 ára a legerősebb, 3.0 TDI V6 motorral akár a 30 millió forintot is elérheti (ahogyan azt láttuk a legutóbbi tesztautónál), a használt példányok 1-2 évesen, jellemzően persze a tavalyi frissítés előtti kivitelben már bőven 10 millió forint alatt megkaphatók. Mármint az erősebben használt példányok. Előrebocsátom, ez nem olyan, így a legolcsóbb mostani A6-osok árának kétszeresét kérik érte. Egy hasonló megjelenésű, tudású újnak azonban csak a felét.
Nem mondhatom, hogy sok meglepetést okozott volna ez az A6, hiszen szinte pont ilyet teszteltem közel 4 évvel ezelőtt, a 2011-ben megjelent és próbált modellnek pedig tavasszal próbáltuk a frissített verzióját is. Eddig is tudtuk, hogy egy nagyon jó autó, miként azt is, hogy nagyon sok múlik az adott konfiguráción, hiszen az A6 luxusautósan széles kínálatból öltöztethető, alakítható, s így lehet az alapból is több mint 15 millió forintos alapárú 3,0 literes dízellel is akár 30 millió forint feletti az ára.
Brutális összegek, s még nem is luxusautóról, „csak” egy prémiummárka nagyautójáról van szó. Igaz persze, hogy ma az A6 szinte azt adja, sok szempontból többet is nyújt, mint az első A8. Csak míg az fogalom volt, az A6 szinte megbújik a többi modell között. Nem csak egy parkolóban, az Audi palettáján is. Lehet persze ezért is szeretni, s lehet okosan konfigurálni is, meg persze már megkapható fiatal használtként is. A négyéves modellből akár közel 200 ezer kilométert futott példányok is találhatók, hiszen egy ilyen autónál nem ritka az évi 40-50 ezer kilométeres, akár még magasabb futás. Mi viszont most nem egy ilyet néztünk meg, hiszen nem is feltétlenül annyira jó bolt egy ennyit látott példányt megvenni. Sokkal inkább érdemes egy keveset futott, de kora miatt jelentős áresésén túl lévőt választani.
Ez a fekete épp ilyen. A másfél éves autóban még 20 ezer kilométer sincs, a fotózáskor alig több mint 18 ezer kilométert mutatott az akár a navigációt is megjelenítő műszerblokk. Rendszáma elárulja, külföldről behozott példány, kilométereinek felét még Nyugat-Európa, a hazaiaknál jobb útjain tette meg, de itthon is zömében autópályán használták. Így aztán tulajdonosa – persze a legális sebességtartományban – gyakorlatilag a gyári norma szerinti étvággyal autózik. Na jó, a 6 literes kombinált érték helyett azért a valós átlag inkább 6,5 literes, de mindenképp elképesztően jó a 3,0 literes, 245 lóerős, 500 Nm nyomatékú motortól, ami ráadásul bő 4,9 méter hosszú, csaknem kéttonnás autót mozgat, ráadásul állandó összkerékhajtással. Nem is rosszul, hiszen 100 km/órára 6,1 másodperc alatt gyorsít, s a 250 km/órás végsebességet is megfutja - mondjuk a német autópályákon.
Az autópályázásban itt is profi távolságtartós, araszolófunkciós tempomat segít, van holttérfigyelő is, de az egyenes úton autózásnál még jobb, ha kanyaroghatunk. Furán hangzik ez egy ekkora autó esetében, pedig az A6 (ahogyan a frissített verzió tesztjénél is írtuk) méretét meghazudtoló könnyedséggel és elképesztően jól veszi a kanyarokat. Tényleg egy élményautó. Közben pedig négy felnőttnek tágas utasterű, méretes (530, ülésdöntéssel 995 literes) csomagterű, sok-sok extrával kényeztető.
A citált, 1,5 évesen már 13,9 millió forintért hirdetett példány is négyzónás klímás, változtatható laphosszúságú, elektromos deréktámaszos komfortüléses, profi hifis és kihangosítós, de még parkolóasszisztenst is ad, nem mellesleg S-line csomagos. Kárpitozása részlegesen bőr, ami talán jobb is, mint a teljes bőrcsomag. Az ülések szélén a minőségi bőr tapintható, középen azonban nem izzad oda a hátunk és az ülepünk, télen pedig nem annyira hűvös – pláne, hogy elöl-hátul van ülésfűtés. Az alig használt, még gyári garanciával rendelkező példány ára az idén próbált, persze erősebb, még dúsabban extrázott, szintén fekete friss verzióénak a felét sem teszi ki. Megjelenésben, jellemzőkben azonban szinte ugyanazt kapjuk tőle. Esetében az amúgy elcsépelt „újszerű” jelzőt joggal használhatjuk, tényleg egyetlen kopásnyom sem látható az utasterében, s kívülről is nagyítóval kell keresni a hajszálkarcokat az amúgy kényes gyöngyházfekete fényezésen. Nem olcsó autó, de fogyasztása és az újkori, illetve a mostani vételár közötti különbség mutatja: relatív értelemben akár egy A6-ossal is lehet spórolni.
Kiscsávó!
Ne szakmunkásozzál bakke’ mert lefejellek mint a BKV ellenőrt. Milyen autód volt neked, hogy ilyen képzett vagy?
A Charlie amúgy Audi TT-vel járt 50 évesen, csak mondom. A 911 és a Phantom közt a hasonlóság az ár! Nem is mondtam mást buzikám. Ne gyere ezzel Corvinus egyetemes nagyképű dumával vazze, mert én a diplomás zsenik mellett szoktam néha nepperekkel, szerelőkkel, autókhoz értő emberekkel is tárgyalni, akik nem az internetes portálokról ismerik az autókat, hanem nyúzzák is őket…. Ja, hogy te XBOX-ba lenyomsz? Király vagy! Ne forgasd ki amúgy a szavaimat, XDRIVE nem egy típus, ilyet nem is mondtam, az M5, X5 a típus szakikám… És igen vezettem az új 7-es BMW-t, Lexus-t, Volvo-t, vezettem Carrera-t, soroljam?
Ha gondolod, akkor beruházok egy 911-be még idén, 5-10 millióért nagyon szépeket láttam haveroknál, elviszlek téged is valami minőségi prémium ízű autóval furikázni.
Te meg vegyél valami fuxostól egy A6-ot, mert jó lesz az neked. Majd a Tesco/OBI előtt te leszel a menő, vagy a Dunaharasztiba a bányatavaknál. Biztos beveszik, hogy mekkora király üzletember vagy. Aztán indíthatsz egy új MLM üzletet is! 🙂
Szállíthatsz vele tuját, meg lombseprűt, belefér a talicska is, ha Avant-ot veszel. Én nagyjából ezt a vevőtábort látom az A6-nál. 🙂
Ja, meg a kőművest Bajorországba. 🙂
Tudsz angolul is? Jártál már külföldön tahókám? Nézz szét egyszer Zürich belvárosában is. Nem az Audi a menő külföldön valamilyen okból kifolyólag. És annyira érdekes, hogy 911 a tehetősebbeknek van kint is, Audi kevésbé…
Fúúúúú! Megdöbbentő…. Ebbe köss bele, ne az Aventador-os fasz történeteket taglald, mert neked olyan soha sem lesz, Mondjuk nekem se kéne. Csak 911, semmi több…Bocs, ha igénytelen vagyok. Tudod a szakmunkásképző, meg az 4 év főiskola…
“Amúgy a luxusautó szerintem: 911, 456, Aventador, Phantom, Maserati GranTurismo, LS, G-osztály, SL, AMG GT
Ezek mellett egy Audi szerinted megállná a helyét? R8? Hát szerintem az sem…”
Elképesztően primitív egy ovis vagy te. Azok sorolják így a “mecsijeiket”. Áruld már el kedves szakértő barátunk akinek még Passatja is volt, hogy hogyan “állja meg a helyét” a “911” a “Phantom” mellett (bármi is legyen bármelyik). És hogy nem állja meg a helyét ugyanígy az R8? Láttál már fapados 911-et? Londonban konkrétan kiröhögnek vele. Az Aventadort szerinted ki gyártatja? Ki adja hozzá a motort? Ki adja a tőkét? És a 911-hez? Kié is az pontosan? Használhatóságban egyébként konkrétan az Aventadort agyonveri egy R8. (Elég menő vagy ovis szlengben, gondolom tudod mit jelent, ha egy autó agyonver valamiben egy másikat.) Nem egyszer kellett arra várnom, hogy egy mélygarázs padkájáról leszedjenek egy Aventadort mert az épp ott akarta megállni a helyét.
Akármit prunnyogsz, az Audi köszöni, jól elvan. Tökéletesen megalapozott márka, stabil vevőtáborral.
“Te az Audit tartod a német csúcstechnológiának? Ez a sóherek luxusa barátom. Nézzél meg egy normális BMW XDRIVE-ot, egy M5-öt, vagy egy normálisabb CLS-t… Az Audi sehol nincs ezekhez képest? Mi az a TT pédául? Vicc kategória, 18 éves kislányoknak való…”
Pfffff….
Az Audi nem technológia hanem márka. A technológia valami egészen más, lövésed sincs, hogy mi, bármiben lefogadom. Sóherek luxusa… lol bazmeg. Ugyanannyiba kerül mint a BMW vagy a MB azonos modelljei. Az xDrive-ból mi a “normálisabb”? Vagy az M5-ből? Az xDrive nem egy modell neve és elérhető már az 1-eshez is. Vagy az nem normális? Akkor Audiból is egy normálisat tegyél mellé. A TT-t sosem az 50-es üzletembereknek szánták, hanem a… fiataloknak, akár 18 éveseknek is így van. Menj be az Audihoz ezzel a lendülettel jól verjél oda az asztalra és mondd meg nekik jól, hogy hogy a q anyjukba merészelnek fiataloknak autót gyártani! Fejezzék be, hogy lenyugodhass végre.
A szerelőd miket mondd még? Oszd már meg azt is mert ti ketten azért elég komolyan benne vagytok az autós iparban. Ő mit végzett? Szakmunkást szintén?
Öcsike!
Nem tudom te mennyire vagy vastag pénztárcában, de nekem nem okoz gondot bevinni az autót a márka szervizbe és ha több százezret kell otthagyni, akkor nem áll meg a szívverésem. Tőled eltérően nekem volt B5.5 Passat-om is meg második generációs S80 (2007-) is. Hagyjuk a gagyi német autókat:
fos futómű, beszarik a turbó, légtömegmérő, TipTronic hibák, meg mit soroljak neked fel?
Audi A8 mitől különb mint az A6? 20 centivel hosszabb? Na és. Az Audi V6-os motorjai mindig is egy betegágy volt…. A BMW-nek is amúgy….
De…Te az Audit tartod a német csúcstechnológiának? Ez a sóherek luxusa barátom. Nézzél meg egy normális BMW XDRIVE-ot, egy M5-öt, vagy egy normálisabb CLS-t… Az Audi sehol nincs ezekhez képest? Mi az a TT pédául? Vicc kategória, 18 éves kislányoknak való…
Szerinted az Audi A6 (főleg egy kombi) az kivülről szép és formatervezett?
A Lexus GS 300h vagy az LS az egy igényes szép autó, vagy a CLS is, de az Audi A6?
Ez a piacos merci új változata, a tahó fuxos gyerekek autója…Elbírja a virágföldet, hobbi-betont, elfér a tetején a létra.
Az Audi/VW (ugyanaz a fos, hidd el a szerelőm szerint egyszerűen csak Fosvágen konszern) egy normális autót tud:
911 Carrera 4S, a többi az egy felejtős-lenyúlós szar az egész…Persze a te dolgod mit veszel…És melyik szervizt tömöd zsével. Ez a legjobb munkahelyteremtő program. Még több Audit, VW-t a magyarnak!
Amúgy a luxusautó szerintem: 911, 456, Aventador, Phantom, Maserati GranTurismo, LS, G-osztály, SL, AMG GT
Ezek mellett egy Audi szerinted megállná a helyét? R8? Hát szerintem az sem…
Hát a Volvonak általában világos beltere van fehér bőrrel, azért nézhet ki esetleg leéltnek, de egy Audi fehér bőrrel ugyanolyan leélten tud kinézni az is hamar koszolódik.
A 3 prémium márka közül az Audi áll a 3. helyen nem csak eladásokban. Dizájnban mindenképp. Nézd meg az új A4-et. Miben is lett más kívülről, mint az előző?:) Az új Q7- ről meg ne is beszéljünk, azon már az új Volvo XC90 is felülkerekedett. A legtöbben inkább azt vennék meg, mint a Q7-et.
Ráadásul az új IIHS átfedéses törésteszten az Audi kapta a legkevesebb csillagot, míg a Volvo kapta a legtöbbet, tehát sokkal biztonságosabb. Szóval lehet rá bármit mondani, de azok legalább biztonságosak.
Szeretem azért az Audikat is, de a BMW és a Mercedes mindig is az Audi felett álltak. Náluk olyan soha nem fordult elő, hogy egy másik modellbe ugyanazt a belsőt rakják lásd Audi A3 belső Seat Leonba. Másik meg az Audi A4 (B6) nak ugyanaz lett a belseje mint az újabb B7nek. Ha már ennyi pénzt kiadok egy prémium autóra, akkor ne ugyanaz legyen a belseje, mint a régebbinek. Ez nem túl prémiumos megoldás nem igaz?:)
Nézz meg egy 10éves S80 belsőt meg egy ugyan olyan korú Audi A6 vagy A8 belsőt te nagyokos (ez a többi hülyeséget kommentelőnek is szól) aztán majd rájössz, hogy mitől prémium a prémium. Egy első generációs 20éves D2 A8 belseje is sokkal szebb (feltéve ha nem egy kisgrófót ordíttató fuxos kreol polgártárs volt a tulaja) mint egy 10évvel fiatalabb Volvo S80-nak.
[i]“Lássuk be az Audi az csak egy ajúdi marad”[/i]
Lássuk be az “ajúdi” beltérben egy ideje már fölé nőtt a mercedesnek és a bmwnek is, technikai színvonalát tekintve ugyanazon a szinten állnak mindhárman. Akkor? Miért szar az audi? Mert nem futja rá még használtan sem? Az szar ügy. 😀 Csak az ostobák mossák össze az audit a vokswagennel ugyanis a tulajdonosi hátterüket leszámítva nem sok közük van egymáshoz. Senki sem állította, hogy az A6 luxusautó lenne. Egy A8, S-klasse vagy hetes bmw a luxusautó. A Volvo S80 is maximum csak prémiumautó lehet akármilyen magas full-full felszereltséggel rendeled meg az sem lesz soha luxusautó ahogy az A6 sem ugyanis mindkettő fényévekre el van maradva ezektől. Fogalomzavarban szenvedsz koma.
Akkor 10 év feletti Szutyuki Stiftet mindenkinek! 😀
Ez az Audi dolog ez a csicskák világa szerintem, fel kéne már ébredni. Azok az emberek, akik otthon 0-nak érzik magukat megpróbálnak cégvezetőként kitűnni a magyar Suzuki-s világban…
Csakhogy 13 millióért zsírúj S80-at lehet venni, nagyon telebaszva extrákkal, ami még izléses is ráadásul…Lássuk be az Audi az csak egy ajúdi marad V6-al is, 30 millióért már lehet luxusautót is venni. Ez még nagyon nem az. Ráadásul kivülről ez a gagyi olcsó VW feeling jön le nekem még mindig…
Az ilyen (fél)luxusautó nem sok ember kiváltsága, 13-14 milliót adni pedig egy használt autóért (szerintem!) finoman szólva is butaság. Ennyiért rengeteg vadiúj autó közül választhatunk. Persze ilyen a magyar valóság, ha van ennyi pénzünk vegyünk olyan járművet ami 30 milliósnak látszik és még a rendszáma alapján is újnak tűnik. Simán megtéveszti azt aki nem járatos autós témákban valószínű, hogy ezen autó legújabb gazdája is ezért veszi majd meg. Szomorú és remélem tévedek ezügyben, mert ez egy remek utazóautó főleg hosszú távra ezzel a motorral főként autópályára. A cikkben említett 6,5 liter is csak ott tartható vele, városi/rövidtávú menetben biztosan nem! Nyugodtan utazhatunk egyben akár 2.000 km-t is, nem úgy kell kihajtogatni magunkat belőle, mint egy kis-kategóriás autóból 200 km után. Az ülése alapján én is azt feltételezném, hogy nem a cikkben említett 20.000 km az autó valós futásteljesítménye, ehhez viszont élőben kellene látni. Képek alapján (még ha nagy felbontású is) nem lehet megítélni! Ennek ellenére lehet ez jó vétel, csak a megfelelő vevő kell hozzá.
Ismerősöm vett egy Suzukit 5 évvel ezelőtt 400eFt-ért, most 350eFt-ér!!!!
Kedves Kaller!
Érdekelne, de komolyan, hogy hány bőrüléses használt A6-ost láttál közelről, élőben!!, 2011-es évjárattól.
Mert bizony 20-30ezer km között már mindnek látható a gyűrődés nyoma az ülésen. Nem töredezik meg, csak gyűrődik, és ennek látható a nyoma. Egy kis bőrápoló, egy kis szakértés és már alig látszik.
Az elmúlt 3 évben nagyon sokat láttam, és ültem benne, és mindnek egy kicsit, de láthatóan gyűrött volt az ülés említett része. Kizártnak tartom, hogy mindnek (30 db-on felül láttam, 10-18 millió között) tekert lenne az órája!
Pedig de, mind tekert, nem is kicsit, ha tudnád, hogy 10-szer ennyi van benne…
“…a szövet ülésbe is pont úgy bele lehet izzadni mint abba bőrülésbe amibe spórolás miatt kihagyták az ülésszellőztetést … ”
Ebben nagyon tévedsz!
“…a szövet ülésbe is pont úgy bele lehet izzadni mint abba bőrülésbe amibe spórolás miatt kihagyták az ülésszellőztetést … ”
Ebben nagyon tévedsz!
Még annyit fűznék hozzá , hogy itt nem teljes Sline felszereltségről beszélünk hiszen a külső optika nincs rajta csak belső ami ezeket a sportüléseket takarja …
Nos biztosan ön is tisztában van vele , hogy a márka kereskedés csak akkor tud érdemi információval szolgálni , ha az autó már járt náluk … Na már most h a a kocsit pl megvették 6-12 hónapos korában kb 20-25.000 km el akkor az nem esett át a kötelező márkaszervizen mert azt 30.000 km vagy 2 évente kell elvégezni .. így ha hazahozzák az autót elvégeznek rajta egy nem márkaszervizes szerviztelést … használják majd 2 éves kora előtt eladják úgy hogy visszatekerik az órát senkinek sem gyanús a dolog … a legtöbb Német ” bemutató ” autó kevés km el így adják el Magyarországon . Német bérautóból pedig 2 fajta létezik van egy kölcsönzős verzió ” Hertz “ami szintén nem fapad szokott lenni , de kb így vannak felszerelve és létezik egy másik opció amit tartós bérletnek hívnak 1-2 éves időtartam alatt évente 10-30.000 km -es kilométer megkötéssel ebben az esetben pl szabad konfiguráció van … tehát úgy néz ki a dolog hogy az ügyfél besétál a lízingcéghez meg mondja milyen kocsit szeretne milyen felszereltséggel és tartós bérletben használja maximum 3 évig km-megkötéssel aztán leadja a kocsit . De mint mondottam töredezettre van ülve a sofőr ülés műbőr oldala ez 18.000 km nél lehetetlenség egy Audiban … egyébként meg nem igaz hogy nem izzadni bele ezekbe az ülésekbe … 😀 a szövet ülésbe is pont úgy bele lehet izzadni mint abba bőrülésbe amibe spórolás miatt kihagyták az ülésszellőztetést …
már megint az idétlen ügyeletes troll :D..figy, olvastasd már ki, -bár inkább valami független szervízes kéne ide ;]]] –
de ha több van benne 18k-nál, akkor te balettozol tütüben a hősök terén ! – amire szerintem simán van esély, mert azért ott kicsit csak szétvan fingatva az oldala az ülésnek vagy 200 kilós farfekvéses volt a tulaj, szal ezt nagy valószínűséggel bukod.
a bao-t meg, hogy nem ismered fel (és még hangoztatod is) megint csak tudatlanságodnak tudható be, hisz a csipogó -ami jár a szetthez- sincs benne, közép/magas oldal borításon pedig mindig rajta van a neve, abban az esetben, ha baot render a tulaj, szóval a tütüs balettod után, még egy magassarkús szívárványos zászlóval vonulást kellene megejtened ;]
Alapjában véve egyet értek Kallerrel. Ez egy faramuci konfiguráció. Egy Audi a Belsejével szokott hódítani. Ez meg kapott egy “félbőr” belsőt minden dekor nélkül (és ugyebár ez az huzat bőrt nem tartalmaz, épp azért került középre szövet, mert a műbőrön nem kényelmes ülni).
A másik dolog, hogy korrekt autót kapsz a bajoroktól (talán az auditól is) 40 EUR körül. Legfeljebb egy két kívánságextra lemarad, és négyhengeres moci zakatol a motorháztető alatt. Ez ugyebár új autót jelent nem raktárról.
Mindenki maga döntse el, hogy megér-e neki a konfiguráció kötöttsége és (az amúgy gyönyörű hangú) V6 TDI bődületes eleje ennyit.
Mert egyvalami biztos, a prémiummodelleknél számíthat a luxusopciók kényeztetésére, de senki se gondolja ezeket tartósabbnak mint kommersz testvéreit.
És még egy apróság, csak itthon veszik a dízeleket fillérvadászkodni. Ha a beletett Km-kel kellene visszanyerniük a dízelek felárát senki se venné őket Nyugat-Európában…
“magukat az ajtókat is cserélték egy [b]enyhe[/b] sérülés miatt” :))))))))))
Köszönöm a választ!
Alapvetően a használat módja az eltérés. Autópályán 6,5 literes átlagra valóban képesek ezek az autók. Mi a teszteknél zömében városban mentünk. Városban nyilván ez a példány is többet fogyaszt természetesen.
Mi történ a a fogyasztással a 3 teszt alatt?
Mert érdekes módon a 4 évvel ezelőtti teszten a Fogyasztás a használónál: 11,0 liter/100km, a májusiban 9,6 liter/100km és érdekes módon a mostaniban már csak 6,5 liter…
Azért ez a régebbi kettőhöz képest elég jelentős eltérés!
Akkor vegyük szépen sorra:
[i]“Kizártnak tartom , hogy ez a példány elérte volna újkorában a 22-23 milliós árat, de 10000000000% hogy nem került 30 millióba” [/i]
Nem írtak ilyet. Hol olvastad ezt, amit ekkora erővel cáfolsz? 😀
[i]de gyanítom olyan 60.000 km vagy e felett lehet a valós km … ezt támasztja alá az is hogy a vezető ülés fél” bőr ” kárpitja oldalt ráncosra van ülve ez 18.000 km alatt egy 2 éves Audiban ez szinte lehetetlenség .[/i]
Mert a te szemed röntgen szem és bármelyik képről leolvasod a tényleges km óra állást. :-DDD Miért itt szóród szét magad! Te a kerti budiban is ülés szellőztetést alkalmazó nepperek gyöngye! Amúgy lehet, hogy tényleg több van benne, de ezt én a képről nem merném ekkora hanggal állítani. Táncolsz nekünk egyet a Hősök terén tütüben fényes nappal, ha kiolvastatom a tényleges km. óra állást? Nekem ez megérne pár ezrest. [b]Mátyás segítesz kapcsolatba kerülni az autó tulajdonosával?[/b] nagyon megnézném, amint Kaller balett cipőben nyomja, szerintem lenne rá média érdeklődés is.
[i]“…de ebben a példányban az Audi 10 hangszórós picit doboz hangú ha jól emlékszek az alap 6 hangszóróhoz képest 100.000 forint felárú egysége van beszerelve”[/i]
A füled pedig olyan, mint Beethoven hallása….természetesen átlátsz a szitán -bocs a kárpitokon- és ezt is tudod. Hányszor hajtották meg a motyót, gondolom ez is látszik a képeken. Nyilván vágod, hogy hány mm volt a hangszóró mag legnagyobb kimozdulása is és ezt hányszor követték el vele?
[i]“KÖSZÖNJÜK EMESE !” [/i]
És elmorzsolunk pár könnycseppet ezt az orbitális baromság sorozatot elolvasva. nem a maghatottságtól.
Sajnos sem a sofőrsegédeket, sem a navit, de még az S-Line csomagot sem adja olcsón az Audi. Szerintem a futása valós, de természetesen ajánlott lehet egy márkaszervizes átvizsgálás, amely meg tudja erősíteni a futását. Az S-Line csomag + távolságtartós tempomat nem épp a bérautó felszereltség – legalábbis szerintem.
Nem szeretnék senkit megsérteni , de az általatok oly nagyra értékelt Audi A6 majdnem fapad kivitelű !!! Kizártnak tartom , hogy ez a példány elérte volna újkorában a 22-23 milliós árat, de 10000000000% hogy nem került 30 millióba . Azok a tételek amik megdobják az árat benne sincsenek … alap Xenon lámpa ” nem full LED ” alap sport ülés műbőr szövet kárpittal … van benne egy ülés fűtés és egy 4 oldali klíma + dvd-s navi , meg egy fejlettebb térlátással megáldott parkoló radar , illetve a műszerfali TFT kijelző , 19 es kerék ” bár ez a méret nálunk inkább hátrány mint előny “+ vezetés támogató berendezés ami értékelhető extra és ennyi … Tipikus német bérautó felszereltség erősen kétséges a 18.000 km futás is már ha abból indulunk ki , hogy Magyarországon sem azért vesznek diesel autót az emberek , hogy keveset menjenek vele és a következő tulajdonos majd jól járjon az autóval így Németeknél sem ezért veszik őket . Német autók belterén egyébként sem látszik annyira a használat … de gyanítom olyan 60.000 km vagy e felett lehet a valós km … ezt támasztja alá az is hogy a vezető ülés fél” bőr ” kárpitja oldalt ráncosra van ülve ez 18.000 km alatt egy 2 éves Audiban ez szinte lehetetlenség . Nem tudom mit jelent nálatok a profi Hi-Fi berendezés de ebben a példányban az Audi 10 hangszórós picit doboz hangú ha jól emlékszek az alap 6 hangszóróhoz képest 100.000 forint felárú egysége van beszerelve és nem a Bang & Olufsen – High End cucca . Ismét egy hirdetést láttunk autó tesztnek álcázva … KÖSZÖNJÜK EMESE !
Az a gyűrődés kb 250 000-nél jelenik meg az ülésen! Hogy lehet egy autót ennyire pofátlanul visszatekerni? Persze, a potenciális vevők és az újságírók még nem használtak tartósan új autót..