CITROEN JUMPY
Futott kilométer: 15 000 km
Vegyes fogyasztás: 9.5 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
2 hónap alatt 15.000 km-t mentem vele és nem tudok rá mást mondani, minthogy egy határ sz*r. Egyszerűen nem is értem, miért engednek forgalomba hozni, egy 1,6-os motorral szerelt, 90 lóerős, 1,2 t raksúlyú teherautót. Persze, nem ha rajtam állt volna, sohasem adok érte egy fillért sem, de mindegy. Egyetlen pozitívuma a fékei. Azok tényleg jók. Az összes többi, kritikán aluli! A nyomatékot hírből sem ismeri. Kényelmetlen és nehéz pakolni. Egész pofásan néz ki, de azt hiszem, ez nem az elsődleges szempont egy kisteherautónál. Soha senkinek nem ajánlanám! Lehet, hogy a 2,0 HDI dinamikusabb, de sajnos nekem ez jutott.
Használó
Születési éve: 1982
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: szuk
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? lusta
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 12 liter
Fogyasztás országúton: 7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9.5 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom
Meghibásodás leírása:
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Javítás összege: 3600 Ft. Leírás: A legdrágább hiba volt, megvenni ezt a szekeret. 6000 km-nél a stabilizátorrúd elfáradt. Jeleztem a szakszerviznek, de azt mondták, vigyem vissza, amikor már "jól hallható" lesz a kopogó hangja és akkor be tudják mutatni az importőrnek, hogy garanciális hiba jelentkezett.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem