BMW 7-ES SOROZAT
Futott kilométer: 265 000 km
Vegyes fogyasztás: 11 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Beleülsz egy fűthető masszírozós fekete bőrbe rányomod a tempomatot 180-ra és kikönyökölsz kényelmesen jobbra balra minden teszi a dolgát,nézed a tv-t vagy a navit,telefonálsz mindezt minimális mozdulatokkal.Parkradar előre hátra a tükör tolatásnál automatikusan lefele fordul,hogy ne tolass a vakvilágba,és még sorolhatnám reggelig.A v8 mesésen jár,agresszíven ugrik ha kell.Ezen az autón nincs olyan amire azt mondhatnám,hogy szar.Hacsak valaki barommódon nem gányolta össze.
Használó
Születési éve: 1977
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: falu
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 13 liter
Fogyasztás országúton: 9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 11 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Ha megveszel egy szétzúzott,Németországból behozott hatszor tört elektronikai csődtömeget,megtudod mit jelent a 7-s sorozat lepusztított magyarországi változata.Nincs annyi pénzed ,hogy helyrehozz minden szerelők által okozott hibát.Ha van egy autód azzal csak odamész valahova ahol éppen dolgod akad,a BMW-el viszont megjelensz.Ezt jegyezd meg.Ennél stabilabb biztonságosabb,extrákkal felszerelt autót abban az időben nem gyártottak Európában.Az autó normál használat mellett nem adja fel,megtartja gyári állapotát persze ha nem 8 osztályos romák hajtották.Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Hengerfejesre vágtam mert iszonyatosan jó érzés amikor egy elegáns mozdulattal kipöckölöd a kipörgésgátlót alávágod a kanyarban a kormányt csőgázt nyomsz és széttéped az aszfaltot hatalmas füst és gumisikoly közepette.A 286 lóerővel pláne ha alapból sport fokozatba tolod a gombot.Az automata tudja a dolgát nagyon szépen zökkenőmentesen rakja az 5-t 200-nál és egészen 240-ig tol mint a barom.Volt még annyi kitartás a büszkében hogy hazáig elvitt ami még jó 75km,és becsületére legyen mondva kínoztam még egy darabig amíg totálisan kifeküdt.Éljen a 740i csak nézd meg honnét veszed.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garanciaidőben, fizetősJavítás összege: 270000 Ft. Leírás: Saját hiba aki vadbarom az előbb-utóbb így jár.De nem ez az első autó amit gallyra vágtam évente 1-2 mindig alászalad.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Elektronika nagyon kényes.Ha vandál magyar,hozzá nem értő szakbarbár márkaszervizes tudálékos fajbarom törés után egyedi megoldásokkal tarkítja a gépjármű elektronikai rendszerét az iszonyatosan nagy,későbbiekben jelentkező káosz kezdetét jelenti.De ugyanez mondható el a nagyon nagy önérzettel rendelkező más szerelőkről is.Nehéz megbízható helyet találni ahol a kidellázott összegér megbízható preciz munkát kapsz.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem