BMW 3-AS SOROZAT

Futott kilométer: 305 000 km

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Miutan a futomu rendbe lett rakva, egy maximalisan joindulatu, kontrollalhato hatsokerekmeghajtasu kombiva lett. Nagy gazadasnal is maximalisan kezben lehetett tartani, teli hasznalat soran sem okozott soha problemat.

Használó

Születési éve: 1983

Neme: no

Vezetési stílusa: atlagos

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: atlagos

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban: 12 liter

Fogyasztás országúton: 7 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 9 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 2 alkalom

Meghibásodás leírása: Az auto sajnos nem gyarilag volt ultetve, aminek okan a futomuve komplett felujitasra szorult, bar gyanitom erre az elozo gazdai nem sok figyelmet forditottak. Friss muszaki vizsgaval vettem, de amikor egy razopadon meglestem az autot (elegedetlen voltam a mozgasaval egy hozzabb ut soran), azt hittem hogy szetesik az egesz gep. Ennek ellenere viszonylag stabil volt az uton. Felujitas utan mint a beton ugy ragadt az aszfaltra, ennek megfelelo komforterzettel, fekvorendorok megkozelitese szigoruan csak lepesben. De hat ugy kell nekem. Motorikusan nos... egy alom volt. 305 ezer km-el adtam el, es semmi, az egvilagon semmi baja nem volt. Az ketsegtelen, hogy a tizezres szervizintervallumok kozott magaevatett becsulettel ket liter olajat, de azt ugyanmar legyen szabad neki, ha mar otodikben autopalyan lazan tiltasig huzta a motor a kasznit. GPS szerint utotte a 200-at, ora szerint ennel tobbet de az ugye nem mervado. Mielott valaki hoborog, nemet autopalyarol van szo. Belso, karpitozas egyebek: nos igen, mindenutt latszodott hogy nem uj auto: kormany kopott volt, de jo fogasu, uleskarpit vesztett a szinebol is, de nem volt kiulve egyaltalan, a muszerfal es egyebb muanyagok nem fakultak, nem szaradtak ki. Nem volt gyanus nyusszoges bentrol, nem aztak be a lampak-ablakok, a rozsda csak ittott koromnyi helyen kezdte felverni a fejet.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Garancia már lejártJavítás összege: 200000 Ft. Leírás: teljes futomufelujitas. Nemet munkadijjal.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem