BMW 3-AS SOROZAT
Futott kilométer: 305 000 km
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Miutan a futomu rendbe lett rakva, egy maximalisan joindulatu, kontrollalhato hatsokerekmeghajtasu kombiva lett. Nagy gazadasnal is maximalisan kezben lehetett tartani, teli hasznalat soran sem okozott soha problemat.
Használó
Születési éve: 1983
Neme: no
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 12 liter
Fogyasztás országúton: 7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 2 alkalom
Meghibásodás leírása: Az auto sajnos nem gyarilag volt ultetve, aminek okan a futomuve komplett felujitasra szorult, bar gyanitom erre az elozo gazdai nem sok figyelmet forditottak. Friss muszaki vizsgaval vettem, de amikor egy razopadon meglestem az autot (elegedetlen voltam a mozgasaval egy hozzabb ut soran), azt hittem hogy szetesik az egesz gep. Ennek ellenere viszonylag stabil volt az uton. Felujitas utan mint a beton ugy ragadt az aszfaltra, ennek megfelelo komforterzettel, fekvorendorok megkozelitese szigoruan csak lepesben. De hat ugy kell nekem. Motorikusan nos... egy alom volt. 305 ezer km-el adtam el, es semmi, az egvilagon semmi baja nem volt. Az ketsegtelen, hogy a tizezres szervizintervallumok kozott magaevatett becsulettel ket liter olajat, de azt ugyanmar legyen szabad neki, ha mar otodikben autopalyan lazan tiltasig huzta a motor a kasznit. GPS szerint utotte a 200-at, ora szerint ennel tobbet de az ugye nem mervado. Mielott valaki hoborog, nemet autopalyarol van szo. Belso, karpitozas egyebek: nos igen, mindenutt latszodott hogy nem uj auto: kormany kopott volt, de jo fogasu, uleskarpit vesztett a szinebol is, de nem volt kiulve egyaltalan, a muszerfal es egyebb muanyagok nem fakultak, nem szaradtak ki. Nem volt gyanus nyusszoges bentrol, nem aztak be a lampak-ablakok, a rozsda csak ittott koromnyi helyen kezdte felverni a fejet.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Garancia már lejártJavítás összege: 200000 Ft. Leírás: teljes futomufelujitas. Nemet munkadijjal.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem