OPEL ASTRA F

Futott kilométer: 202 000 km

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Legjobban tetszett: Relatív olcsó vételár. Utáltam: Megbízhatatlan. Majdnem "szétesett" az egész autó, pedig több tubus sziloplasztot használtam fel a burkolatok, alkatrészek tömítésére, zörgéscsillapítására, ragasztására

Használó

Születési éve: 1977

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmetlen

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? megfelelo

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 8.5 liter

Fogyasztás országúton: 6.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 7.5 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 13 alkalom , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: "Csak" ezeket az alkatrészeket cseréltem, cseréltettem, amíg nálam volt: 4 db teleszkóp, komplett fékrendszer, küszöbök, sárvédők, alváz kihegesztése, komplett gyulytás rendszer, számítógép, önindító, vezérmű tengely, hidrotőkék, szelepszár szimeringek, 1db szelep, szelep himbák, hengerfej tömítés 3 szor. Ezeken kívül legalább gyűrüzni kellett volna a motort, mert kb 300-500 km-en megevett 1 l olajat. Eltört a hűtő egyik csatlakozása is, szerencsére ezt meg tudtam ragasztani. Természetesen szinte minden alkatrész egymás után ment tönkre... A folyadékokat, olajakat, szűrőket, szíjakat feszítőgőrgőt, bordás kerekeket, ékszíj tárcsát, egyéb kisebb tömítéseket, és elektromos problémákat, gyertyákat, eltört műanyag alkatrészeket, burkolatokat, csavarokat csak megemlítem, mert ezek kopó, fogyó alkatrészek. Lerobbanás oka: elektromos rendszer

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garanciaidőben, fizetősNincs kiemelt meghibásodás.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Elektromos brobléma volt. A gyulytótrafó melletti kis kütyü. Kb 10 szervízben volt az autó, hivatalos Opel szervízekben is! Magyarországon nem boldogultak vele, illetve meg sem találták a hibát. Külföldön, megtalálták, és meg is csinálták kb 4 óra alatt.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem