MERCEDES-BENZ VITO
Futott kilométer: 135 000 km
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Az autóm valójában nem UNI5-volt, hanem 2 üléses körügeves, egyedi igény szerint (tempomat, ülésfűtés, stb.)legyártatott autó, amit itthon a Járműgyárban alakították át 5 személyessé (extra hangszigetelés, extra hőszigetelés, kárpitozás, ablakfóliázás, klíma hátravezetése. stb.), gyár garancia megtartása mellett. Szerettem, a nagy méretét, a magas üléspozíciót, és az elpusztíthatatlanság érzetét nyújtó motort és erőátvitelt. Jól viselte az extrém téli hőmérsékleti és időjárási körülményeket. Tudtam, hogy mindig és minden körülmények között számíthatok rá, sohasem hagy cserben útközben, és mindig haza visz. Utáltam, hogy spanyolok nem képesek rendesen összerakni. Valami mindig nyiszorgott, kicsavarodott, de igazán komoly, a biztonságos mindennapi használatot befolyásoló gond soha nem volt vele. Utáltam, hogy az ajtók alja (típushiba) elkezdett rohadni egy 7 éves, sérülésmentes autón). Ezért adtam el.
Használó
Születési éve: 1969
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? nem
Fogyasztás városban: 11 liter
Fogyasztás országúton: 8.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 10 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Az ülőlap kiültsége miatt a két első komfort ülés komplett cseréje (garanciális). Tolóajtó kilincs anyaghiba miatt eltört (garanciális). Központi zár menet közbeni kapcsolgatása miatt, az érzékelők cseréje a tolóajtókban. Turbó kapcsoló csere. Tolóajtó ablakrögzítő csavarjának pótlása, mert elveszett útközben (2x). Jobb első visszapillantó mozgatás nem működött az ajtóban futó vezeték eltörése miatt. Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Előzés közben a motor leállt, a műszerfalon a "motor vezérlés hiba" kontroll lámpa világított. Újraindítva az autó tovább ment. A kontroll lámpa elaludt. Szervizben számítógéppel diagnosztizálták, hogy a motor nem kapott elég üzemanyagot. Koszos üzemanyag miatt az üzemanyagszűrő eltömődött. A szűrő kicserélése után a hiba többet nem jelentkezett.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: utastér Garanciaidőben, ingyenNincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Komfort ülések komplett cseréje (2 db).
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Központi zár kapcsolgatása menet közben.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem