MERCEDES-BENZ VITO

Futott kilométer: 135 000 km

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Az autóm valójában nem UNI5-volt, hanem 2 üléses körügeves, egyedi igény szerint (tempomat, ülésfűtés, stb.)legyártatott autó, amit itthon a Járműgyárban alakították át 5 személyessé (extra hangszigetelés, extra hőszigetelés, kárpitozás, ablakfóliázás, klíma hátravezetése. stb.), gyár garancia megtartása mellett. Szerettem, a nagy méretét, a magas üléspozíciót, és az elpusztíthatatlanság érzetét nyújtó motort és erőátvitelt. Jól viselte az extrém téli hőmérsékleti és időjárási körülményeket. Tudtam, hogy mindig és minden körülmények között számíthatok rá, sohasem hagy cserben útközben, és mindig haza visz. Utáltam, hogy spanyolok nem képesek rendesen összerakni. Valami mindig nyiszorgott, kicsavarodott, de igazán komoly, a biztonságos mindennapi használatot befolyásoló gond soha nem volt vele. Utáltam, hogy az ajtók alja (típushiba) elkezdett rohadni egy 7 éves, sérülésmentes autón). Ezért adtam el.

Használó

Születési éve: 1969

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet

Lakóhely: budapest

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: megfelelo

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? nem

Fogyasztás városban: 11 liter

Fogyasztás országúton: 8.5 liter

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás: 10 liter

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: 4 alkalom , ebből 1 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Az ülőlap kiültsége miatt a két első komfort ülés komplett cseréje (garanciális). Tolóajtó kilincs anyaghiba miatt eltört (garanciális). Központi zár menet közbeni kapcsolgatása miatt, az érzékelők cseréje a tolóajtókban. Turbó kapcsoló csere. Tolóajtó ablakrögzítő csavarjának pótlása, mert elveszett útközben (2x). Jobb első visszapillantó mozgatás nem működött az ajtóban futó vezeték eltörése miatt. Lerobbanás oka: motor 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Előzés közben a motor leállt, a műszerfalon a "motor vezérlés hiba" kontroll lámpa világított. Újraindítva az autó tovább ment. A kontroll lámpa elaludt. Szervizben számítógéppel diagnosztizálták, hogy a motor nem kapott elég üzemanyagot. Koszos üzemanyag miatt az üzemanyagszűrő eltömődött. A szűrő kicserélése után a hiba többet nem jelentkezett.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: utastér Garanciaidőben, ingyenNincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Komfort ülések komplett cseréje (2 db).

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 50000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása: Központi zár kapcsolgatása menet közben.

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem