TOYOTA CARINA
Futott kilométer: 154 000 km
Vegyes fogyasztás: 7.4 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Tetszett: Az autó a japán kaisen kiteljesedése megbízhatóság szempontjából, 50000km alatt sehol nem hagyott ott. Bár kopott a járgány, nem rozsdásodik, és nagyon összerakták. A végsebessége több, mint elég, 195km/h GPS-szel mérve (mutató ekkor 208-on). 4 utas nyújtott lábbal tud kényelmesen terpeszkedni benne, akkora a hely. A csomagtér szép nagy. A 100 lóerő fölötti teljesítménnyel dinamikusan lehet közlekedni, és autópályán és országúton 120-90 sebesség között 6,25L-es a fogyasztása. Nem tetszett: -szürke igásló, pl. egy Mazda sokkal szebb szerintem. -amit nem Japánban szereltek be, hanem a dealernél, az zörög! -légzsák, rádió -a bowdenes sebességváltó nem egy preciziós műszer... -a sedan nem pakolható valami jól, liftback jobb lenne -városban sokat eszik (7,5-9 között), autópályán 140-nél 8,2L, 180-190 10-11L/100km Felszereltség: (alap fölött) klíma ABS vezető oldali légzsák - ami hiányzik: fényszórómagasság állítás Hibalista kötelező kopóalkatrészek cseréjén túl: -termosztát -kipufugó (párszor keményen lekoppant, 1 évre rá kilukadt) -jobb hátsó öv nem húzott vissza rendesen, de magától meggyógyult -futómű szilentek -jobb első gumiharang és lengéscsillapító, futómű elhangolódás -kiégett a belső világítás izzója, és a hőfokszabályozó háttérvilágítása -a hűtő 2 ventillátorából 1 nem megy -nyiszog a kuplungkiemelő csapágy, felül fog a kuplung (érik a csere) -hideg nyálkás időben egyszer 2 napig nem ment a központizár
Használó
Születési éve: 1981
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8.3 liter
Fogyasztás országúton: 6.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7.4 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 1 alkalom
Meghibásodás leírása: kirepedt a gumiharang a jobb első csapágynál
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: futómű / fék Garancia már lejártJavítás összege: 41000 Ft. Leírás: a budapesti utak megették a jobb oldali lengéscsillapítót és gumiharangot, de mivel ezeket párban illik cserélni, a végösszeg 82000
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem