LADA SAMARA
Futott kilométer: 108 000 km
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Viszonylag kényelmes, hatalmas üvegek, jó kilátás, tágas, kényelmes ülések. Hatalmas csomagtartó /450l, lehajtott ülésekkel 900l, igy 2 ember kissé kényelmetlenül, 1 egész kényelmesen alhat benne pár éjszakát/Szeretem, hogy nem kell félteni, nem kell vigyázni rá, igénytelen , strapabíró. Eddig még ahová akartam bárhová elvitt. Nem gyorsul, viszont ha nagy nehezen mégis eléri, erőlködés nélkül tartja a 140-et /német autópályákon/ és 156 a vége. országúton nagyon keveset fogyaszt, nyáron mértem már 6.2l t is, télen városban volt már 15l az átlag nyáron 9.5 - 7.5 télen 12-8. Jó még hogy hibái koönnyen átláthatóak, viszonlag könnyen és olcsón javíthatóak, utálom viszotn hogy valami baja mindig van. Utálom, h büdös oroszszaga van ezenkivul benzin szaga folyton, a fűtése zajos bár hatékony, az ablak párátlanitás már kevésbé. Ár-érték arányban szerintem verhetetlen. Ennél kisebb autót soha nem vennék, és soha nem vennék szedánt, megismerve a ferdehát/kombiság praktikumát. Vittem már benne komplett asztalt, karosszéket, 220cm magas ketteslétrát 220x80cmes asztallapot, cementet, bármit. Első autónak kiválló.
Használó
Születési éve: 1976
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? megfelelo
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 11 liter
Fogyasztás országúton: 7 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 9 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 3 alkalom , ebből 1 lerobbanás
Meghibásodás leírása: Sosem állt még meg, de valami baja mindig van. Főleg a filléres gumialkatrészek /csovek, kipufogótartó gumik, féltengelygumiharang, fűtscső/ zabálja a biztosétékokat, állandőan van valami kontakthiba, potyognak a kis műanyag alkatrészek a belsejében. Első alkalommal zöldkártyánál volt egy karburátorcsere, és műszaki előtt némi kasztni foltozás /nem látható helyeken/ Mostanában haldoklik a kipufogó /50%rozsda 30% hegesztés 20% lyuk/, Ócska a fényezése, lepattog itt ott, sőt - az ajtókról lekopik - viszont nagyon jó az alapozás, sehol nem rohadnak ezek a kis lepattogzások. Ráférne egy alvázvédelem, de nem vészes. Bal ajto alja meg van indulva picit, de nem latszik, és akár házilag is javítható. Folyamatosan ég a generátor jelzőfénye, de töltés van és a generátor fel lett újítva , jó. Valószinuleg kontakthiba /szivatóvisszajelző meg nem ég./Lerobbanás oka: elektromos rendszer 1 alkalommal meghibásodás, a helyszínen oldódott meg Leírás: Vacak volt az akkumlátor, tél volt, nem volt pénz újra, ezért éjszakára bevittem tölteni mindíg. Egy ki be szerelés alkalmával kilazult a gyujtaselosztofedélbe vezető egyik cso, ettől állt meg, nem az autó hibája volt
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: motor Garancia már lejártJavítás összege: 30000 Ft. Leírás: Karburátort ki kellett cserélni zöldkártyakor, ezen kivul 25 volt a lakatolás, 10 a fényezés és még kb 50 et költöttem rá, de ezek nagyrésze kopóalkatrész, ill akumlátor.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Kipufogót foltozgatom egy ideje, még nem szántam rá magam egy újra, most is versenyautós a hangja.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem