VOLVO 740

Futott kilométer: 350 000 km

Vegyes fogyasztás: liter

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Az én Volvóm 21 éves tehát már az USA-ban is nagykorú lenne. Nálam 8 éve van és csak szolgál azóta is. Naponta nyüstölöm szegényt ,jól bírja hiba nélkül teszi a dolgát.Mostanra azért eljött a pillanat hogy költsek rá ugyanis a szokásos dolgokon kívül /olaj,fékbetét,vezérműszíj stb/eddig nem kellett rá költeni.Szerintem 8 év alatt és 100e.km után ez nem semmi. Most 350e.km. körül van az autóban de a motor jól szuperál olajat nem eszi egy kicsit egyenetlen alacsony fordulatszámon de gázadásra jól reagál,ha nem figyelek könnyen elpörög a kerék és kicsit sportosra sikerül az indulás /2300cm3/ .Van nyomaték.Jól megy,az úttartás kiváló,a fékek szintén. A pierrburg karburátorral azért néha meggyűlt a bajom de a kor számlájára írtam rakoncátlankodásait. Csak Volvóban érzem jól magam minden percét élvezem amikor benne ülök.Azért a konstruktőrök egy kicsit figyelhettek volna a belső tér minőségére,ugyanis a tetőkárpit és a műanyag elemek kritikán aluli minőségben készültek.Törnek szakadnak,nem méltóak az autó egyéb elemeihez. Hogy az autó biztonságos ,azt nem kell ecsetelnem . Szívroham nélkül küzdök a pesti forgalomban is ,ugyanis az autó jól bírja az apróbb koccanásokat ,nem remegek hogy tönkremegy a több milliós autóm,a kemény lökhárító/ez még az nem színrefújt dísz csak/ sokmindent megold.Szívből mondom ez az igazi városi bevásárló autó.Eddig én még kárt nem okoztam,csak mások jöttek belém innen onnan ,és nem kellett idegesen rohangálnom karosszériás után ,hogy rakja össze az alufólia automat. Éppen ezért maradok ennél a márkánál. Volvo 740 mindörökké.

Használó

Születési éve: 1968

Neme: ferfi

Vezetési stílusa: dinamikus

Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut

Lakóhely: varos

Gyerekek száma: 0

Komfort, design

Utastér: tagas

Csomagtér: dinamikus

Ülések: kenyelmes

Használhatóság:

Rugózás:

Dinamizmus

Hogy megy? furge

Milyen kanyarban?

Költség

Megérte-e az árát? igen

Fogyasztás városban:

Fogyasztás országúton:

Fogyasztás autópályán:

Vegyes fogyasztás:

Megbízhatóság

Meghibásodások száma: , ebből 2 lerobbanás

Meghibásodás leírása: Lerobbanás oka: motorLeírás: A karburátor vacakolt,dugulás meg ilyenek.

Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: hajtás / váltó Javítás összege: 20000 Ft.

A legjelentősebb hiba javításának összege:

Km óra állása a legjelentősebb hibánál: 100000 Km

Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem

Visszatérő hiba leírása:

Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem