FORD ORION
Futott kilométer: 270 000 km
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Hihetetlenül jól fogyasztott, és dízel létére nagyon jól gyorsult. Az évjárat viszonylatában nagyon jól vezethető autó volt, és nagyon megbízható is. Negatívum majdnem minden más. Mindenütt szétrohadt ahol lehetett(kasztni, kipufogó, stb.), a belseje hulladék. A műanyag elemek ugyan jól bírják, de a könyöklő anyaga a borítás alatt kb. keménypapír. Hiába volt nagyjából egyben minden belül, ha a padlólemez szinte egészben kirohadt a páciens lába alól. Ezenkívül zörgött benne minden. A motor erősen kormolt, pedig nagy baja nem lehetett országúti 4.5-5 literes fogyasztásnál. Majdnem az összes ilyesmi típus szörnyen ráz 80-90 után. Abszulúte ésszerűtlenül van összarakva minden, bizonyos részeken szinte javíthatatlan. A generátor hozzáférhetetlen, egy rendes szíjfeszítéshez(amire az elhelyezés miatt sűrűn van szükség) a kereket, és a doblemez is le kellene szerelni egy sor más dologgal együtt. A fentiekhez társul még egy alacsony ár, és egy dízelhez méltó használat esetén elnyűhetetlen motor(öntöttvas hengerfej, sosem lesz hengerfejes stb.), és egy hihetetlenül alacsony fogyasztás. Az előzőekből az következik, hogy bizony elég sok ilyen autó nyikorog még az utakon.
Használó
Születési éve:
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 5 liter
Fogyasztás országúton: 6.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma: 5 alkalom
Meghibásodás leírása: Futtóműfelújítás. Karosszéria!!! Motortartó bakok. Központizár teljesen halott, fűtőmotor majdnem, komplett kipufogórendszer.
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Hiba oka: karosszéria Javítás összege: 200000 Ft.
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: A karosszéria javítása közben kerültek elő folyamatosan az újabb teljesen átrohadt részek, a futómű teljes felújítása után derült ki, hogy a 80 fölött folyamatos, éa időnként elviselhetetlen rázás oka a motortartó bak volt.
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem