SUZUKI SWIFT
Futott kilométer: 378 000 km
Vegyes fogyasztás: 6.2 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Ez egy öszvér, bárhová elvisz minimális szervízigénnyel, ha tudja az ember mit várhat tőle azt teljesíti: 1: az auto könnyű ezért keveset fogyaszt, viszont ezért nincs rajta megfelelő fékhatás, 2: 120-nál közepes oldalszél már halálközeli élményt jelent, aki azt mondja, hogy 150 fölött nem félt benne az **** . 3: a töréstesztje borzalmas, egy okos vezetőt nem tudtam kivédeni, viszonylag kis sebességnél- 40-50kmh a két jármű együttes sebessége ütközésnél- sz***á tört, bár én gyakorlatilag sérülés nélkül szálltam ki belőle, a bontós elvitte 50000-ért . A motor és a váltó nagyon jó és elnyűhetetlen. Futómű jó, bírja általában a magyar és még demszkiland útjait is. Én bejártam vele európát, még a meredekebb lejtőn is felment a német hegyekben 5 személlyel, szép lassan, dudáltak is mögöttem sokat sokan. Presztizse nincs, ára nagyot zuhan,ez igaz a maiakra is, az új autót csak akkor vegye meg valaki, ha legalább 6-8 évig használja és kihasználja, akkor nem bukik olyan nagyot. Sajnos az elmúlt pár évben már egyik autógyár sem gyárt ilyen megbízható és korrekten fenntartható mindennapi használatra tervezett és alkalmas autót, és ez alól a megállapítás alól nem kivétel sem a felső és közép kategória autói, az új Suzuki swift sem (kb 15000 km-t vezettem), ehhez a régihez képest már csak egy szebb külsővel ellátott, biztonságosabb bóvli.
Használó
Születési éve:
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: atlagos
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: varos
Gyerekek száma: 2
Komfort, design
Utastér: megfelelo
Csomagtér: atlagos
Ülések: kenyelmetlen
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 7 liter
Fogyasztás országúton: 5.5 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 6.2 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása:
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: Csak a kopó alkatrészeket kellett cserélni, olyan nem volt hogy valahól otthagyott. fékpofa számolatlan, féktárcsa 3 pár, lengéscsillapító, gumi 4 garnitúra nyári 2 téli, olaj levegőszűrő... szervíz nem szereti mert nem romlik el soha
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása: Ez egy egyszerű és megbízható szerkezet
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem