BMW 1-ES SOROZAT
Futott kilométer: 20 350 km
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Habár a térkínálatott átlagosnak vagy inkább az alattinak mondanám - ez az autó felépítéséből adódik: hosszban beépített ormotor, hátsókerékhajtás, hosszú motorháztető, hátra tolt utastér. Aksi a pótkerék helyén. Így sikerült a közel 50-50%-os súlyelosztás, hátul hajt elől kormányoz ami fantastikusan élvezetessé teszi az autó vezetését. A 170 centimmel bőven elférek elől hátul. Az előző Toyotám sokkal praktikusabb, tágasabb volt de amióta megvan ez az autóm azóta újra szeretek vezetni - és számomra ez fontosabb mint a pakolhatóság/kihasználhatóság és a térkínálat.
Használó
Születési éve:
Neme: ferfi
Vezetési stílusa: dinamikus
Döntően hol autózik: lakott_terulet,autopalya,orszagut
Lakóhely: budapest
Gyerekek száma: 0
Komfort, design
Utastér: tagas
Csomagtér: dinamikus
Ülések: kenyelmes
Használhatóság:
Rugózás:
Dinamizmus
Hogy megy? furge
Milyen kanyarban?
Költség
Megérte-e az árát? igen
Fogyasztás városban: 8 liter
Fogyasztás országúton: 5.9 liter
Fogyasztás autópályán:
Vegyes fogyasztás: 7 liter
Megbízhatóság
Meghibásodások száma:
Meghibásodás leírása: egyszer sérülés miatt (tükör) egyszer fényszóró ellenőrzés miatt
Mi volt a legjelentősebb hiba?: Nincs kiemelt meghibásodás. Leírás: nem hiba de ide tartozik: egyszer egy kavics szorult a fékbetét és a tárcsa közé. 3500 forintért kiszedték (emelés kerék le kerék fel) azóta néha nyikorog a fék
A legjelentősebb hiba javításának összege:
Km óra állása a legjelentősebb hibánál:
Volt-e visszatérő vagy nehezen megoldott hiba?: nem
Visszatérő hiba leírása:
Kell-e olajat utántölteni a kötelező szervizelések között? nem